To nummer for små…

Jeg er så utrolig skuffet.. Hva skjedde? Hvorfor hadde United en slik respekt for PSG? Hvorfor hang plutselig ikke forsvaret med i dag? Så mange spørsmål jeg ikke kommer til å får svar på, men tankene er der..  Aldri i livet om jeg hadde trudd at vi skulle tape 0-2 mot i dag, men dessverre ble det slik, for dere som av ulike grunner ikke fikk sett kampen så kan jeg fortelle at denne kampen var prikk lik tapet mot Juventus(0-1) som jeg og fruen også var på under Jose`Mourinho. I dag var Manchester United virkelig en skygge av seg selv, når laget i tillegg knapt skaper en målsjanse på 2×45 hjemme på Old Trafford så sier det seg selv at det er snipp snapp snute og nesten ute. Jeg sier ikke at jeg gir opp for det gjøre jeg aldri, men nå må det et lite fotballmirakel til, men ballen er rund så alt kan skje.

Før kampen var det bra stemning i gatene, og folk hadde virkelig trua, inne på stadion var det helt “insane” stemning men spillerne var heller avskrudd enn påskrudd, klart det hjelper ikke at Martial og Lingard ble skadet for uten disse så ble Rashford en ensom svane. Selv om både Mata og Sanchez kom innpå ser man jo med en gang hvorfor disse ikke spiller. Eneste jeg lurer på er hvorfor Lukaku ikke kom innpå før det var kun ti minutter igjen, men jeg er ikke trener så lar den ligge. Midtbanen bestod jo av den vanlige treer`n, men Pogba virket tung og grinete, Herrera forsvant i perioder og Matic hadde en ok kamp. Hvis man skal være etterpåklok så burde kanskje noen av disse hvilt mot Fulham, men uansett så bør en 8.dels finale mot PSG være nok til å kurere støle bein, men med svake backer og ett tidvis åpent og upresist United så ble de syv minuttene fra Kimpembe satte inn 0-1 til Mbappe satte inn 0-2 helt match-avgjørende. United må nå spille kanskje sin beste kamp i klubbens historie skal PSG slås ut, men jeg sier hvorfor ikke? Vi har slått Roma 7-1 selv om det var på Old Trafford i Champions League.

Før kampen traff jeg Gary Pallister ( igjen) ja faktisk så har jeg truffen han to ganger tidligere og sist gang var før Burnley kampen, det er like artig hver gang for jeg elsker å treffe alle mennesker som er Manchester United relatert ❤️

Da kampen var over var det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på spillerne for å få en mulighet til ett bilde eller to, etter ca 2,5 timer i bitrende kulde ser dere resultatet her:

Som dere ser ble denne ventetiden en smule bedre enn den på Carrington forrige dagen, men en ting som irriterer meg grenseløst er at Rasford og Lingard ALDRI kommer bort til fansen etter kamp, de gir oss ikke et lite vink en gang..de ser bare rett frem og spaserer til bilene sine. Jeg elsker når vi kan dominerer fotballen med lokale spiller, men jeg synes at det er rart at to “mancunians” ikke tar seg mere tid til fansen, men vår tid kommer vel håper jeg.

Onsdag setter vi kursen tilbake til Norge etter en flott tur ( minus tapet) til Machester og vi gleder oss til neste tur❤️

  • Hva synes dere om kampen ?
  • Er United ute av Champions League? 
1 kommentar
    1. Skuffet ble jeg også. Dessverre ble skadene av Martial og Lingard avgjørende. Vi mistet farten, på overgangene gikk det tregt.
      PSG hadde tre stoppere. Jeg tror vi burde hatt inn Oksen Lukaku for å true dette. Rashford blir sjanseløs, mot tre stoppere. Jeg tror nok vi er utslått. Skuffet, men vi må ta lærdom av dette.
      Tilslutt, jeg blir skuffet over våre local lads som ikke bryr seg om oss supportere. Trist å høre de går til bilene uten å gi fansen noe tilbake. Se, hva er Eric Cantona. De har ennå noe å lære av ham.
      Tilslutt: tapet til Solskjær måtte bare komme. Likevel, vi har ennå mye å kjempe for.
      N.B: Pally så ut som en gammel nisse.
      Tusen hjertelig Takk for flott blogg!!

Siste innlegg