Blir det kamp eller ikke?

Tirsdag neste uke setter jeg kursen for Manchester, jeg skal være der i tre dager, hvor jeg har følgende planer:

  • Intervju med en tidligere United- spiller.
  • Intervju med en av de mest kjente United- supporterne.
  • Kamp mot LASK Linz på torsdag.

I disse dager, hvor corona-viruset utvikler seg i negativ forstand vet man ikke hva som skjer, “dag til dag”- tilstandene er så uforutsigbare at man har ikke noe annet valg enn og la det som skjer skje. Jeg skal følge alle regler selvfølgelig, men hvis man ser på hvordan Norge som land har håndtert dette så er det bare pinlig. Jeg savner konkrete tiltak, for alle disse “anbefalingene” fungerer overhodet ikke!

Forholder meg til planene.

Uansett så forholder jeg meg til mine planer og jeg ser virkelig frem til to spennende intervjuer. Det er så utrolig artig og ikke minst spennende å treffe mennesker som har spilt for Manchester United og høre på deres historie. Dette er noe jeg virkelig verdsetter og jeg synes det er veldig hyggelig å kunne dele dette med leserne mine her på Unitedtim. Det at vi supportere deler bilder, tanker og opplevelser må vi aldri stoppe med, husk på det folkens. Jeg setter stor pris på å lese om hva andre opplever vedrørende United og jeg unner alle som elsker klubben det beste i enhver opplevelse. Kampene mot LASK Linz hvor Manchester United er store favoritter blir veldig spennende å følge med på, husk cup er cup, og på dette stadiet av turneringen skal man ikke undervurdere noen lag!

La oss se hvordan det første oppgjøret på Linzer Stadium ender først.

Jeg komme selvfølgelig til å blogge og legge ut på Instagram/Instastory neste uke, så hvis noen vil følge med på reisen er det bare hyggelig 🙂

Sjekk ut Unitedtim på Instagram her eller Facebook-siden Unitedtim her.

Har en strålende uke folkens 🙂 

0 kommentarer

Siste innlegg