Derfor publiserer jeg IKKE intervjuet med Joshua King

Hei folkens,

Jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle formulere meg slik at jeg kunne gi dere denne informasjonen, vanligvis informerer jeg ikke om intervjuer jeg gjennomfører da ting kan oppstå. I dette tilfelle oppsto det en del hendelser som gjør at jeg ikke ble fornøyd med “sluttproduktet”, som da er intervjuet med Joshua King.

Litt om saken:

Når jeg tar kontakt med ulike sportspersonligheter presentere jeg meg selv i forhold til hva jeg driver med, hvorfor jeg ønsker å intervjue vedkommende samt hvilke spørsmål jeg kommer til å stille. Grunnen til at jeg tok kontakt med managementet til Joshua var i forhold til fotballskolen han arrangerte gratis for den neste generasjonen, samt at jeg ønsket å høre litt om reisen fra Romsås til Manchester United og hans inntreden i Premier League. Jeg tenkte, og mener fortsatt, at dette ville være til inspirasjon for mange unge håpefulle der ute, men her oppstod utfordringen da vi “plutselig” ikke delte denne tankegangen.

Jeg har intervjuet flere eks-fotballspillere og “kjemi” er alltid noe jeg er spent på med tanke på selve gjennomføringen av intervjuet. Da jeg traff Joshua og ansvarlig for koordineringen av intervjuet virket det som man bare ville ha unnagjort intervjuet i en fei selv om det var satt av 15 minutter. Jeg hilste på Joshua, fortalte hvem jeg var og hva vil skulle snakke om (tilfelle noe informasjon har glippi underveis), allerede her startet utfordringene da han plutselig ikke var “lysten” på en prat. Jeg spurte han på en høflig måte om vi skulle gjennomføre intervjuet og han svarte “ja” på en måte som satte sin tvil for et godt intervju, men jeg ønsket å gi det et forsøk.

Holdninger, oppsett for selve intervjuet, adferd og hvordan man svarer på spørsmålene gjorde det umulig for meg å levere et godt sluttprodukt, jeg valgte å “bryte” intervjuet ved å unnlate og stille de siste spørsmålene. Jeg takket høflig for tiden hans og spurte om vi kunne ta ett bilde samt om han kunne signere to Manchester United trøyer (en fra hans Man Utd. debut), noe som han gjorde selv om han egentlig bare ville dra.

Jeg ønsker ikke å gå nærmer i detaljer fra denne dagen og den eneste grunnen til at jeg deler dette delvis, er fordi jeg annonserte et intervju med Joshua King og da bør dere også få vite hvorfor det ikke kommer. Intervjuet ble ikke slik som ønsket og da velger jeg å ikke publisere det.

Sjekk gjerne ut Unitedtim på sosiale medier:

For Instagram trykk HER

For Facebook trykk HER

For YouTube trykk HER

For Tik Tok trykk HER

4 kommentarer
    1. Alle kan ha dårlige dager, men bør oppføre seg profesjonell uansett. Avlys avtalen hvis du ikke føler at du har noe å gi.
      Noen er nok større stjerne i egne øyne enn hvordan virkeligheten egentlig er.
      15 minutter er kortere enn hva en kompis og jeg snakket med Eric Cantona på Deansgate i 93 da vi møtte han tilfeldig på gaten.
      En annen historie fra 1993. Vi lå på samme hotell som noen Leeds supportere. De hadde vært og sett på ei treningsøkt hos Leeds. Store stjerner som Tony Dorigo, Gary Speed, David Batty og Gordon Strachan stilte velvillig opp. Én gjorde det ikke, det var å synke for lavt og snakke med noen nordmenn. Den spilleren var Frank Strandli…..

    2. Når du feirer scoringene dine med en hysje- bevegelse, Er de innlysende at du scorer for lite mål,

Siste innlegg