Det startet så bra…..

Dagen i dag var lagt opp slik :

  • Q&A ( questions and answers) på Hotell Fotball med Ryan Giggs
  • Manchester United vs Chelsea

Jeg så skikkelig fram til event med Mr.Giggs for han har jeg aldri truffet før, jeg har sett han spille, men nå ventet ett måltid og nevnte Q&A. Det var virkelig spennende og høre Giggs fortelle litt fra sin karriere samt svare på spørsmål fra salen.

Med en slik karriere som Giggs har hatt så kunne dette pågått i timevis, men etter ca 40 minutter var dette over, klokere og mer inspirert etter denne seansen. Jeg var så heldig at jeg traff han etter Q&A delen var over og jeg skal innrømme at jeg felte en tåre, ett meget stort øyeblikk for meg.

Såvar det bare å spasere over veien og inn på Old Trafford for kamp, ca en time før var vi inne på stadion, og husk at jeg akkurat hadde møtt Giggs så om hodet ikke koker nok av å være inne på Old Trafford så eksploderte det neste da vi kom inn.. he he …

Arsenal hadde akkurat tapt 3-0 borte for Leicester…

Da lå alt til rett for en kanonkamp trudde jeg, men egentlig fikk vi se en kopi av City kampen mot ett dårligere lag. Litt “deja vu`”, men nok om det.

Manchester United gjør en bra 1.omgang med flott spill i perioder med gode sjanser, men dessverre levere verdens beste keeper en ny keepertabbe, sist jeg så De Gea på ett slikt nivå var i hans første sesong! Jeg tenker på all den hetsen Pogba får og tenker ofte på hva hvis han hadde gjort slike fatale feil som De Gea?

Jeg er mildt sagt sjokkert over at laget ikke går ut med en høyere intensitet i 2. omgang, man ser jo et lag som er blottet for krefter, selvtillit og evnen til å skape noe farlig foran Chelsea buret. Støtte, pasninger på tvers for så og kline ballen langt opp etter Lukuka eller Rashord er for meg en meget merkelig måte å se United spille fotball på. Egentlig synes jeg bare synd på Solskjær, for det at Jose` Mourinho sa at stallen er for dårlig og at den 2.plassen han fikk med United var en av hans største meritter sier vel litt når det kommer fra den mest meritterte mangeren i verden!

Hører du Mr. Ed. Woodward?

Det kunne blitt en eksplosjon av en avslutning på drømmenes teater, men først misser Lukaku alene med Kepa og dessverre redder Pedro på streken etter en kanon heading av Marcos Rojo…

Kampen ebber ut med 1-1 og for andre gang denne uken må jeg og fruen forlate stadion uten tre poeng.

Det er vel bare og be for at OGS har styres tillit samt at han må bytte ut en del spillere for husk at tabellen ikke lyver, og neste sesong venter Europa League på Old Trafford. Noe som ikke klinger særlig spør du meg.

Etter kampen var det ut for å vente på spillerne, dessverre var det mange som løp til bilene sine (som vanlig!) men disse stilte opp :

Juan Mata

Diogo Dalot

Kieran McKenna

Ronny Johnsen var der

Det ble signert og ordnet en del spennende premier denne uken som skal brukes i konkurranser så følg med på Unitedtim fremover.

Husk Manchester United er en kjærlighet som varer evig og vi kommer sterkere tilbake, så nå må vi bare nulle oss ut og nyte resten av sesongen.

 

0 kommentarer

Siste innlegg