Dette var vakkert

Ahh, dette gjorde søndagen perfekt! Det som var deiligst var to ting for meg:

  1. United scorer “tidlig” som mot Partizan
  2. United setter inn 3-1, rett etter at Brighton reduserer

For en gang skyld, så satt man ikke og ble pint sakte men sikkert for å få tre poeng. United er best fra start til slutt, og skal jeg være snill så var Brighton gode i seks minutter. I dag var United rett og slett ett par nummer for store. Til dere som kommer til å hyle ut om at det var “bare Brighton” som dere hylte ut etter Partizan kampen, har jeg bare en ting å si: Spar deg og nyt heller United sin fremgang!

I dag synes jeg United var friske fra start, trioen foran vil skape problemer for hvilket som helst lag i verden, men jeg vil jeg trekke frem Fred. Det er så utrolig vakkert å se hva som kan skje med en spiller når man gir dem tillit, som også er synonymt med tålmodighet. Han har virkelig vokst sammen med Scott på Uniteds midtbane, og i dag så ser vi hva som bor i dem begge. Fred er energisk, han har en god venstrefot og løper utrettelig. Scott McTominay er helt unik, jeg husker jeg satt på Ullevål og så han sette inn 3-0 målet til United som var hans første på seniornivå, og nå har han blitt den første Ole Gunnar setter på blokka når han skal ta ut laget. Jeg har stor respekt for hva han har blitt, og han er virkelig en rollemodell for yngre spillere.

Fred, man of the match i mine øyne

Pereira gir oss en deilig start og vi ser jo hvor viktig dette er, ett United skadefritt med selvtillit kan hamle opp mot de fleste. Det har vært en tung reise denne sesongen, men nå ser vi fremgang, da de fleste spillerne er skadefrie. Vi mangler noen forsterkninger, men ikke glem at lag som Chelsea og Leicester knapt har hatt en skade denne sesongen som har vært en styrke for dem.

Tusen takk for en herlig kamp Manchester United og husk folkens, at dette var klubbens femte seier på de siste seks, så nå handler det bare om å bygge videre, skritt for skritt og sten for sten.

En ting som er sikkert er at Manchester United er en klubb som handler om samhold og glede, så nå handler det om å trekke fremover, sammen……..

United 4 Life.

0 kommentarer

Siste innlegg