En ettermiddag med Ronny Johnsen

 

I går var en bra dag, det er med stor ydmykhet og respekt jeg møtte Ronny Johnsen i Tønsberg for et intervju som kommer senere her på Unitedtim. Norge har hatt mange store fotballspillere og Ronny Johnsen er virkelig en av de største Norge har hatt i mine øyne. Han er alltid like hyggelig og ydmyk, og han han bærer ikke preg av å ha levd et liv som en meget suksessrik fotballspiller som mange bare kan drømme om. En stor og ydmyk mann som jeg har stor respekt for. Han har vunnet “the treble” og har spilt fast på et av tidenes sterkeste Manchester United lag, en prestasjon jeg neppe tror vi vil få se av en nordmann igjen. I hvert fall som spiller, null press Ole Gunnar…..

Litt om Ronny Johnsen…

Ronny Johnsen er født i Sandefjord og oppvokst i Stokke i Vestfold, han spilte for Manchester United i seks sesonger og fikk med seg over 130 kamper for klubben. Han vant i sin tid som United- spiller Premier League tre ganger, FA- Cupen og Champions League. Han har spilt for norske klubber som Eik-Tønsberg, Lyn, Lillestrøm og Vålerenga samt vært proff i klubber som Besiktas, Aston Villa og Newcastle i tillegg til United.

Han fikk over 150 kamper og scoret ni mål for Manchester United, for Norge fikk han 62 landskamper og scoret tre mål.

Intervjuet..

Jeg møter Ronny Johnsen utenfor Peppes i Tønsberg, ydmyk og høflig sier han: “halla” og rekker ut knyttneven for en god gammeldags “fistbump”. Vi trasker opp i 2.etasje, prater litt løst og fast rundt bordet før selve intervjuet begynner.  Etter ca 40 minutter er vi ferdig, gode samtaler rundt Covid-19, Manchester United og Mason Greenwoood er bare noen av samtaleemnene vi snakket om. Dette intervjuet kommer her på bloggen Unitedtim, på min Facebook-side Unitedtim (trykk her). Intervjuet ble filmet og vil bli lagt ut på min YouTube-kanal Unitedtim når det er klart (trykk her for Unitedtim på YouTube ) ila. en ukes tid.

Her er noen bilder fra intervjuet:

 

 

Ha en flott Torsdag 🙂

 

2 kommentarer
    1. Ronny Johnsen er vel en av våre mest undervurderte spillere. Herlig fart og driv med ballen når han passerte ledd på vei framover.
      Synd med alle skadene, men typisk når spillere har den type muskulatur.
      Gleder meg til intervjuet kommer, Tim.

Siste innlegg