En fantastisk mulighet med Dimitar Berbatov

Reklame | D9B Clothing

Endelig er denne fantastiske muligheten på plass, ett meget spennende prosjekt som jeg har jobbet med en stund. Jeg har omsider fått på plass ett prosjekt sammen med selveste Dimitar Berbatov og hans klesmerke D9B clothing. Planen med dette samarbeidet er å teste det skandinaviske markedet, hans klesmerket har ett begrenset, men stort nok sortiment, og utvides etter Dimitar sitt eget ønsket fremover. Han skaper og tegner alle motivene selv i denne kolleksjonen som gir det ett sjeldent særpreg med personlige motiver. Selv sier han dette om sin kolleksjon:

“This project is a result of my need to be creative. I was artist on the pitch as well and I entertain the fans with the things I did there! But now I want to share with them my passion for drawing and creating. To give them some of my inspiration through the D9B brand.

Everything I’ve imagined is already a fact – high quality products! And through them I will be there too. Because the design is entirely mine – from the first touch to the message. Because this is not just business, it’s also emotion”.

Jeg har selv flere av hans produkter og for meg er det ren kunst, dere husker vel hans elegante touch på banen? Dette får du i en klesversjon nå og hans klesmerke er av 100% bomull.

Jeg håper at dere vil sette pris på dette prosjektet for lykkes jeg, lykkes vi. Jeg vil alltid tenke på leserne her på Unitedtim og kommer jeg nærmere Dimitar så gjør dere det også.

Sjekk ut nettbutikken hans D9B ved å trykke her 

Som er liten bonus vil jeg trekke ut to signerte United t-skjorter (Erik Nevland og Chris Casper) til to av dere som deler denne artikkelen, dette er ingen konkurranse, men en liten takk til dere som deler. Trekningen er på torsdag 23.01.2020 klokken 1900.

Her ser dere ett utvalg fra hans kleskolleksjon:

For og komme direkte til produktet over, trykk her

For og komme direkte til produktet over, trykk her

For og komme direkte til produktet over, trykk her

For og komme direkte til produktet over, trykk her

For og komme direkte til produktet over, trykk her

Vi høres 🙂

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg