En lærepenge på veien

Er vel egentlig mest tom nå, utrolig skuffende å se at United tapte dagens kamp mot Bournemouth. I dagens kamp fortjente Man Utd minst ett poeng, men dessverre ble det null…. Manchester United startet friskt synes jeg og hvordan Pereira presterte og bomme på ballen da han får ballen fra James etter fem minutter får nesten bare han svare på, men jeg klandrer ingen for dette tapet. Man så tidlig en friskhet fra United sine spillere, men den siste kynismen manglet. I tillegg er det ingen tvil om at spillerne var tunge i beina etter en knalltøff kamp på Stamford Bridge på onsdag mens dagens motstander hadde spillefri.

Ingen unnskyldning, men fakta….

En ting som erger meg mest og sikkert alle var scoringen, altså hvordan den ble gjennomført. Her mister Mr. sikkerhet selv Wan-Bissaka hodet i to sekunder som er nok til at Joshua King setter inn det som viste seg å bli seiersmålet. Trist, for Aaron er blant våre beste spillere hver eneste gang synes jeg, også i dag, men selv Denis “mr reliable” Irwin gjorde en feil i sin karriere så la oss putte denne i glemmeboka. Ett stolpeskudd av Greenwood på slutten oppsummerte litt synes jeg selv om gutta leverte en heroisk sluttspurt så kunne og burde Manchester United tatt tre poeng i dag med en stor skuff med kynisme innabords.

Avslutningsvis savnet jeg mer at spillerne spilte på instinkt slik som vi har sett i kampene før, men nå skal jeg sørge noen timer så må vi bare børste dette av oss og kjempe videre.

Poenget er ikke hvilken feil man gjør, men hvordan man kommer seg tilbake på sporet og det er jeg 100% sikker på at vi gjør i neste kamp og fremover.

GGMU.

2 kommentarer
    1. Ole skulle ha bytt tidigare, Martrial syntes inte mycket, men passningarna sista 3e delen var väl inte bäst heller. Greenwood hann med en stolpträff på den lilla stunden han var inne och Williams hann ju också visa upp sig, synd att Lindgard inte har självförtroende, chansen han fick på slutet så skulle han ha skjutit. Nu är det bara att backa för att ta fart igen!

Siste innlegg