En massiv kamp

Reklame |

 

Jeg hadde store forventninger til kampen eller skyhøye om du vil bruke det ordet. Hele uken har jeg prøvd og dempe det litt, men det er klin umulig når du ankommer verden flotteste by. Før kampen snek det seg inn en 1-1 følelse, men samtidig har United gjort det så bra i pre-season at tre poeng var ett must.

Alltid på søken…..

Vi pleier alltid å traske rundt stadion, man vet aldri hvem man kan møte på, men klart jeg kjenner ett visst mønster på Old Trafford nå, og før kampen traff jeg på disse gamle heltene:

Gary Pallister

Denis Irwin

Mikael Silvestre

Ben Thornley

Wes Brown

Dette var en “flying start” kan man si før kampen så lista var lagt…  Man kunne kjenne at det var en god stemning på stadion, men da United slet litt med og komme i gang så kunne man kjenne litt på nervøsiteten blant spillerne. Jeg ba en stille bønn før kampen om at United skulle ha marginen på sin side og den ble virkelig hørt..

Chelsea treffer stolpen på 0-0 og United får straffe, Rashford setter den mot spillets gang. Etter dette treffer de treverket nok en gang samt at #Davesaves gjør en “kjempe-redning” som gjør at United leder ufortjent 1-0 til pause…. Hodet koker, sola skinner og stemmen nærmer seg hes og det var enda en deilig omgang i vente…. Virkelig…. Rashford scorer to, Martial scorer en og James scorer i debuten, i den perioden United scoret to raske mål kunne man neste ikke tro hva som skjedde. United spilte bedre i pre-season, men ingen kan ta fra oss denne seieren og United vinner vakkert under Ole Gunnar. Dette skaper ro og gir laget selvtillit som trengs. I denne kampen vil jeg trekke frem Wan- Bissaka og Maguiere som banens giganter og man kan nok bare glede seg til fortsettelsen med disse gutta.

Manchester United knuser Chelsea 4-0 i en massiv kamp på en massiv dag.. Stemningen var på topp i dag på drømmenes teater og jeg og fruen fikk et resultat vi ikke en gang våget å drømme om før avreise.

Tusen takk Manchester United

Etter kampen var det bare og vente tålmodig på spillere og selv om ikke alle tok seg tid til alle som ventet var jeg heldig som fikk bilde med disse spillerne etter lang tid i kulde og regnvær, og ja det er alltid verdt det 🙂

Paul Pogba mens hans signerer min trøye

Axel Tuanzebe

Juan Mata

Emilio Alvarez

 

Imorgen skal jeg treffe en tidligere United spiller for et nytt intervju som har en ledende rolle i en klubb som satser knallhardt. Følg med her på Unitedtim.

 

United 4 Life

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg