En massiv uke

Reklame | United Fan Events & Hotel Football

Ny uke med nye muligheter, det kan man trygt si. Hele tre kamper på seks dager er ikke noe annet enn galskap i mine øyne. Chelsea, Club Brugge og Watford venter. Her blir det å bruke hele troppen på riktig måte en nøkkelfaktor hvis denne uken skal ende bra. Det positive har så klart vært vinterpausen hvor spillerne har restituert seg med hele 17 dager uten kamp, samt to nye tilskudd i troppen ved Fernandes og Ighalo. Hvordan kampprogrammet blir slikt får man ikke gjort noe med, men her tenker jeg at London og Brugge ikke er den verste reiseruten før man avslutter med en hjemmekamp på drømmenes teater mot Watford. Uansett så går vel “vinterpausen “i null når man skal spille tre kamper på seks dager.

Vi setter kursen for Manchester på fredag…

Endelig er det ny tur på gang, Manchester United vs Watford har jeg ikke sett før, så det gleder jeg meg til selv om jeg aldri velger kamp etter motstander. Når det passer så reiser jeg over til balløya. Her blir det “payback time” forhåpentligvis for det forsmedelig 0-2 tapet på Vicarage Road i desember. En langhelg i Manchester er alltid en sann glede og en kamp på drømmenes teater er alltid en himmelsk følelse for meg.

Dette er en opplevelse jeg verdsetter like mye hver eneste gang jeg reiser over og noe jeg aldri vil ta for gitt.

To “happenings” på lørdag..

Førstkommende helg er det to eventer i Manchester( som jeg vet om), så her er litt informasjon hvis man har lyst til å delta på disse. Det ene er et event med hvor man får treffe Manchester United og keeper legenden Alex Stepney på puben Bishop Blaize,  puben ligger like ved Old Trafford. Billetter kan kjøpes her.

Undertegnede med Alex Stepney på et event på Old Trafford i 2019

 

Det andre eventet er på Hotel Football, og her er kveldens gjest selveste Ryan Giggs.Den mest meritterte spilleren i engelsk fotball trenger ingen introduksjon 🙂 Billetter til dette eventet kan du kjøpe her.

Undertegnede med Ryan Giggs på et event på Old Trafford i 2019

 

Ikke reklame eller sponsing involvert.

Jeg informer om disse eventene fordi dette vil være av interesse for mange, det er ikke sponsing eller betaling inne i bildet som gjør at jeg reklamerer for disse to eventene ( regelverket krever informasjon)

Kun kjærlighet til Manchester United. #SharingIsCaring

Jeg vil også legge ut fra søndagens kamp, sjekk gjerne ut Unitedtim på sosiale medier:

Facebook trykk her

Instagram trykk her

 

Ha en strålende uke alle sammen.

 

0 kommentarer

Siste innlegg