En middels dag på jobben!

Etter en lang pause fra Premier League grunnet landskamper og en fantastisk nyhet da OGS ble ansatt på torsdag må jeg innrømme at dette ble ett antiklimaks, det var umulig å ikke ha store forventninger til denne kampen….

I sin 20 kamp som United manager og i sin første som permanent manager vinner Manchester United 2-1 på en middels dag, hvorfor det blir en middels dag bryr jeg meg “nada” om for med syv kamper igjen handler det kun om å ta tre poeng i PL å avansere i CL! Watford leverte en kjempe kamp på Old Trafford og begge United`s mål kom jo mot spillet`s gang, men igjen: who cares? Noe jeg personlig håper United kan jobbe videre med er å dominerer kamper også nå når dem ikke leder, i dag virket det litt som det var en kollektivt formsvikt på hele laget. Her er jeg ganske sikker på at landskampene pluss det at en etter en kommer tilbake etter skade får ta sin del av skylden for en temposvak kamp. For min egen del så er det så utrolig deilig å se Rashford score igjen, jeg er så ekstremt svak for lokale spillere og det han leverer som Manchester United spiller varmer mitt hjerte selv om han ikke hadde sin beste kamp i dag.

I dag er det vanskelig å trekke fram United`s beste spiller, midtbanen var for meg uten tvil lagets tre svakeste spillere så jeg velger å gi min “MOM” til Solskjær for tre poeng og gode taktiske valg som sikret oss tre deilige poeng og en fortsatt deilig lørdag 🙂

Gratulerer til OGS for sin første seier om permanent manager og gratulerer til Martial for to- sifret antall scoringer denne sesongen.

  • Hva er deres tanker om kampen?
0 kommentarer

Siste innlegg