En nydelig dag :)

 

Jeg retter en stor takk til min partner “in crime” Lena aka “fruen” for en solid innsats, vi har jobbet med å få på plass dette intervjuet siden mars da vi traff vedkommende i Manchester. Tidligere spillerintervjuer er en lidenskap for meg og noe jeg virkelig elsker å dele her på Unitedtim og med bakgrunn i det har jeg idag intervjuet Ronny Johnsen.

Jeg har vært så heldig å treffe Ronny Johnsen flere ganger og det var meget artig at vi endelig fikk til ett intervju idag.

Vi traff han på Oslofjord Convention Center hvor Ronny er med og arrangerer poker NM, under intervjuet snakket vi om ulike historier og hendelser fra hans karriere og ting rundt vår felles kjærlighet Manchester United. Intervjuet i sin helhet vil komme her på Unitedtim så bare følg med, og det er selvfølgelig filmet fra intervjuet til en episode som skal vises senere på YouTube-kanalen Unitedtim.

Se link til kanalen og siste episode her :

https://www.youtube.com/watch?v=fG3MhKh65S0

Liker du kanalen må du gjerne abonner på den og trykke på bjella så får du varsel når det kommer nye episoder 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg