En nydelig fredag

Reklame | Thon Hotell

 

 

Fredag er alltid en deilig dag, denne var noe bedre da jeg skulle treffe en tidligere fotballproff for ett intervju her på Unitedtim, noen av dere vil nok huske at jeg har intervjuet han tidligere også. Denne gangen var det verken en biltur på 7 timer eller en dagstur til Manchester som måtte til 🙂 Intervjuet ble gjennomført på Thon Hotell Opera som ligger i Oslo, hele 15 minutter unna vårt bosted så det passet perfekt.

Personen jeg intervjuet var den tidligere utenlandsproffen Erik Nevland, han jobber i dag som daglig leder i Viking FK og har en stor karriere bak seg. Under intervjuet snakket vi om Sir Alex Ferguson, Nevland`s tid i United og hans tid i Nederland og så klart mye mer. Jeg gleder meg til og dele intervjuet med dere her på Unitedtim, det er også blitt filmet fra dagen til min YouTube-kanal Unitedtim.

 

Undertegnede med Erik Nevland

Ellers vil jeg takke Thon Hotell Opera som som lot meg bruke deres fasiliteter i dag, hotellet har fantastisk beliggenhet rett ved Oslo S og er virkelig å anbefale for en weekendtur i tigerstaden:)

Se link til hotellet :

http://www.thonhotels.no/opera

 

God helg folkens! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg