En riktig god jul og ett godt nytt år

Sesongen så langt har kanskje ikke svart til forventningene vi alle hadde, men sånn er livet som fotballsupporter. Man kan ikke alltid få det man drømmer om og ett supporterliv er langt så slik vil det være. Det viktigste er at både vi som supportere og Manchester United som klubb holder sammen i tykt og tynt. Min samboer beskriver meg som supporter med to ord : Irriterende positiv! Haha, vel sånn er jeg:) Vi er 30 millioner pluss som holder med denne fantastiske klubben og akkurat det vil jeg alltid se på som ett privilegiet. Fruen brukte fire (!!!) år på å forstå hvor mye klubben betyr for meg og har omsider funnet fred med det på en utrolig hjertevarmende måte som hjelper meg til å være en bedre supporter, samt hun er en unik person som støttespiller til mine prosjekter her på Unitedtim. Det ligger mange timer, kostnader og ikke minst reising som kanskje ikke alltid kommer frem her på bloggen og i sosiale medier. Så jeg vil rette en stor hjertelig takk til Lena som holder ut med både meg og mitt. Hvis noen lurer så er det ikke alltid hun ønsker en lang avhandling og historie om alt som har med United å gjøre, noe hun får omtrent hver gang vi snakke om United så her har vel jeg litt å jobbe med.. He he ..

En stor takk til dere som leser og er aktive her på Unitedtim…

Jeg vil takke dere alle for muligheten til å bli kjent med så mange nye mennesker i ett fantastisk miljø, selv om ikke alle alltid holder hodet kaldt i motgang så har vi en felles kjærlighet som er verdens største og snart verdens beste klubb igjen. Samholdet er utrolig viktig for gjenreisingen av vår klubb og for meg virker det som mange glemmer at vi vant Premier League i 2013. Ja, 6-7 år er altfor lenge for en klubb som United, men dette er ikke lenge nok til at ett samhold skal rakne i perioder. Det hjelper heller ikke å “spise” managere til en hver tid, klubben har prøvd nok managere for min smak og jeg takker Ole Gunnar for at han tar klubben i riktig retning. Det trengs hverken store trenernavn eller stjernespillere for og løfte denne klubben til himmelen igjen, man må være rett for klubben og dens filosofi for fremtiden.

Tenk bare på det irriterende samholdet til Liverpool som aldri har vunnet Premie League, det er faktisk det eneste som er positivt med den klubben…

Husk at trenere som Conte, Zidane og Guardiola har alle vært ukjente før dem fikk sjansen i en stor klubb og ble “store managere”, og jeg stusser veldig på dem som hyller f.eks Lampard og samtidig trykker Solskjær ned. Legg ved her at vi har vel hatt rimelig mange ukjente spillere i vår klubb som har blitt store stjerner gjennom en kombinasjon av hardt arbeid og tillit. Alle begynner ett sted, men bare på forskjellige plasser.

Kamp venter på Old Trafford for oss….

Torsdag 26 desember setter jeg og fruen kursen til Manchester og kampen mellom Manchester United og Newcastle, vi blir bare en natt denne gangen, men jeg gleder meg ufattelig mye (som alltid) til å se laget spille igjen. Jeg har sett United mot Newcastle en gang før, da slo de dem 3-0 på Old Trafford etter scoringer av Berbatov, Fletcher og Ryan Giggs i 2010. Den gangen ble jeg syk på stadion og brukt hele pausen pluss store deler av 2.omgang til å kaste opp, nei jeg var ikke fyllesyk, så jeg håper på god helse og tre poeng denne gang. Det er ekstremt viktig med seire fremover nå og med så mange kamper i julen kan mye skje på tabellen. Uansett så må man ta dette kamp for kamp og steg for steg.

2020 for Unitedtim…

Planene er å fortsette i samme spor og se hva slags muligheter som kan dukke opp underveis, det vil være reiser, reisetips, events, spillerintervjuer og konkurranser med flotte premier så jeg håper dere vil følge med videre her på Unitedtim i 2020, og kanskje man sees i Manchester en dag. Har dere forslag til ting dere vil se mer av så kom gjerne med det.

 

Følg meg gjerne på sosiale medier her:

  • Facebook trykk her
  • Instagram trykk her
  • Twitter trykk her
  • Snaphat trykk her

 

 

En riktig god jul og ett godt nyttår fra meg og fruen til dere alle.

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg