En spennende uke i gang!

Man sier ofte “ny uke, nye muligheter” og man kan trygt si at dette stemmer, uken som var bestod av ett flott intervju med Erik Nevland (kommer snart på bloggen) og en vanvittig deilig tre- poenger mot Leicester. Denne uken er fylt med nye gleder og opplevelser som står mitt hjerte nært. Noen ganger kommer avtalene tett på som det har gjort den siste tiden.

Torsdag setter jeg og fruen kursen mot Stockholm for ett nytt intervju med en svensk legende med fortid i vår elskede klubb, det gleder jeg meg virkelig til for vedkommende er ingen enkel mann å få tak i.  Samme dag skal Manchester United møte Astana på Old Trafford så den skal nytes hos “søta bror”. Intervjuet er satt opp på fredag og når det er ferdig er det bare å sette kursen hjem til Norge.

Neste plan?

Jeg har bursdag i september og jeg fikk en fantastisk bursdagsgave fra Lena aka Fruen, helt magisk gave faktisk… Vi skal se West Ham vs Man Utd i London så på lørdag setter vi kursen for London hvor vi skal være i to døgn.

Her er snapkoden min hvis noen vil “være” med på reisen 🙂 

Jeg har faktisk aldri vært på en bortekamp på mine 30 år som United- fan, eller jeg har sett United på Wembley i Ligacupfnalen i 2017, men en bortekamp? Aldri……

Har vurdert det en million ganger, men ender alltid opp med å reiser til byen jeg elsker mest. Det er akkurat som “bestill” knappen kun fungerer til Manchester og Old Trafford når det gjelder fotballkamper.. Hehe …

Vi gleder oss masse til en ny opplevelse som forhåpentligvis ender med tre poeng.

 

Ha en fantastisk uke kjære United venner 🙂 

 

0 kommentarer

Siste innlegg