En spennende uke med to nye intervjuer

En spennende uke er planlagt og denne uken står to intervjuer på tapeten. Først skal jeg treffe assistenttrener til Lillestrøm og Premier League ekspert Petter Myhre, som forøvrig virkelig er en av mine favoritter blant dagens kommentatorer samt Premier League eksperter. Han har med sin kunnskap og objektivitet delt mange gode meninger og synspunkter så jeg ser veldig frem til en god samtale. Temaet vil selvfølgelig dreie seg om Manchester United og Ole Gunnar Solskjær.

Senere i uken skal jeg treffe Erik Nevland igjen og som de fleste vet så har Erik spilt for Manchester United. Han har i tillegg spilt for klubber som Viking, Groningen og Fulham. Jeg ser frem til å snakke om sesongen som nylig har passert for Manchester United sett fra en tidligere spillers øyne.

Jeg vil selvfølgelig dele dette på Unitedtim i sosiale medier samt at begge intervjuene vil bli filmet og lagt ut på min YouTube-kanal Unitedtim.

 

                                                                                            ⇑⇑⇑⇑

Jeg setter stor pris på hvis du trykker på “abonner” knappen ( Du finner Unitedtim på YouTube her) .Dette er selvfølgelig gratis for alle og jeg verdsetter all støtte fra dere fantastiske Manchester United supportere. Det er derfor jeg alltid kjører “enkle” konkurranser med flotte premier fordi det er min måte å gi tilbake på til alle dere som følger meg.

Planen med denne kanalen er å legge ut fra reiser på kamper med Manchester United, events som jeg reiser på, intervjuer med tidligere Manchester United spillere og intervjuer med ulike skikkelser innenfor toppfotballen etc.

Tusen hjertelig takk til alle som abonnerer samt ser på. Det betyr mye og har dere innspill på innhold så bare legg det i kommentarfeltet 🙂

 

Ellers finner du Unitedtim på Facebook her og Instagram her

0 kommentarer

Siste innlegg