En vakker uke

Bildet er fra en Q&A med Ryen Giggs på Hotel Football 

 

I morgen lander vår kjære klubb på norsk jord og det ser jeg virkelig fram til. Uken som kommer skjer det masse og det er ikke hverdagskost med en slik “timeplan”, men dette elsker jeg. I morgen setter jeg og fruen kursen til Manchester på dagstur for ett nytt spillerintervju med en ikke aktiv spiller, tirsdag er det herrekamp, onsdag er det damekamp, og på lørdag er det ny damekamp for Manchester United Women mot Sandefjord kvinner på Komplett Arena. Ikke nok med det, men på søndag er det åpen trening for kvinnene på Sporty Idrettsplass fra 12-14, så man kan vel si at dette blir en Manchester United uke, men det gleder vi oss masse til, kanskje jeg litt mer enn fruen… hehe 🙂

Kampene skal nytes fra pressetribunen så det ser jeg veldig fram til, her kan man treffe både en og to tidligere United spillere, men slikt vet man aldri hvis ikke det er avtalt på forhånd. Det aller viktigste er at Manchester United vinner sine kamper på herre- og kvinnesiden uten skader slik at alle er klare til seriestart.

Dette blir også filmet til YouTube kanalen som lanseres om noen uker, og jeg legger ut en del på Snapchat hvis noen vil bli med på reisen  🙂

 

Ha en strålende Manchester United uke folkens og kos dere masse 🙂 

0 kommentarer

Siste innlegg