Ett flott møte med en treble winner

 

Gårsdagens herlige dag i Stockolm og Lidingö er unnagjort, jeg og fruen har tilbragt ett døgn hos “søta bror”. Hensikten med turen var ett intervju med en av våre kjære svensker som har ikledd seg den vakre Manchester United drakten. Vi har jobbet med dette intervjuet i en tre måneders tid og han er en meget travel mann, men omsider så fikk vi spikret en dato.

20 September klokken 1200 møttes vi i hans restaurant 450 Gradi i Lidingö for ett intervju.

Mannen jeg traff var ingen ringere enn den tidligere Italia- og Englandsproffen Jesper Blomqvist, han var i Manchester United i tre sesonger, fra 1998-2001. Han var dessverre meget skadeplaget, men spilte 38 kamper i den beste sesongen i Manchester United sin historie, nemlig den berømte “treble winner” sesongen i 1999.

Undertegnede med Jesper Blomqvist

Jeg har truffet Blomqvist en gang tidligere, men ikke for ett intervju så dette så jeg virkelig fram til. Vi møttes som nevnt i hans restaurant i Lidingö og vi snakket vel egentlig om alt mellom himmel og jord over en kaffekopp før vi satte i gang med intervjuet.

Jeg fikk også filmet en del av intervjuet som jeg skal vise på YouTube- kanalen min Unitedtim så følg med på denne. Se link til kanalen:

https://www.youtube.com/channel/UCzRbATyjwoK_DiVN7A9oG2Q

Jeg vil publisere dette intervjuet ila. noen uker, da vi i dag har satt kursen for London for og se West Ham vs. Manchester United på søndag.

God helg videre kjære United folk 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg