Ett knust hjerte!

 

Jeg var så sikker på seier i dag, jeg spådde at dette ville bli kampen som skulle snu alt og det er mulig den gjør det for nå er bunnpunktet nådd.. Jeg var skråsikker på at United skulle vinne i dag, men så feil kunne jeg ta og for meg virker det som spillerne ikke skjønner alvoret eller hva det betyr og ta på seg den røde Manchester United drakten.

Jeg elsker og støtter klubben 100% for evig tid, men nå roper jeg mayday, mayday…. 

Bildet er tatt før kampen og bekymringen min er vel ganske tydelig, noe annet er jo rart? Jeg sliter med å holde hodet kaldt for jeg er så ufattelig skuffet, skuffet fordi United leverer nok en kamp hvor innsatsen er på bånn. Minner om at Newcastle før denne kampen lå nest sist i Premier League og kun hadde scoret fire mål på årets første syv kamper.

Kjære Manchester United hør her:

Jeg har både sagt og skrevet det en million ganger, jeg blir med dere til helvete hvis jeg må og akkurat nå føles det som vi nesten er der, til tross for dette så sitter jeg ved din side uansett hva. Det båndet vi har kan aldri brytes og vi er mange som føler det slik, MEN årets sesong er ikke Manchester United verdig! Jeg skal ikke legge ved hundrevis av fakta eller fortelle hva som er feil. Jeg som supporter krever en ting: INNSATS!

Hvorfor spiller ikke dagens United- spillere med livet som innsats og bretter opp ermene? Forstår dem ikke alvoret? Altså i dag går det 40 minutter, hele 2400 sekunder eller 45 % av kampen før Pereira fyrer av dagens første skudd som Dubravka plukker lett, uholdbart! Foreløpig har Liverpool tatt en Leicester mens alle andre lag underpresterer, men det er en mager trøst eller egentlig ingen trøst. Det United viser nå er faktisk det verste jeg har sett siden 2013, etter en sommer hvor Maguire, Wan-Bissaka og James ble hentet kunne jeg aldri i min villeste fantasi spådd dette.

Hvordan døde det offensive?

Ingen anelse rett og slett…. Man ser at United har kontroll på det defensive til en viss grad, men det offensive spillet er helt fraværende. Kall meg naiv og forelsket, men jeg står hardnakket på at det er lite som skal på plass før vi kan utfordre i toppen av Premier League, vi skal ta tredjeplassen. Jeg tror at det vi savner er en leder med stor L og så må vi få på plass 2-3 offensive spillere som går rett inn i start- oppstillingen. Det er lenge til januar så alt vi kan gjøre er og støtte laget å bli med videre! Vi alle ser at det er “krise” og at det tydelig er en mental sperre som må jobbes med, men det blir ikke bedre av at enkelte skal trykke klubben ned i ulike kommentarfelt.

Det er frivillig å se på!

Nå er det landslagpause som jeg av hele mitt hjerte håper laget bruker godt og får tilbake offensive nøkkelspillere som vil gi alle selvtilliten tilbake. Neste kamp venter Liverpool på Old Trafford med undertegnede og fruen tilstede og målet og kravet er enkelt: Tre poeng fordi vi er Manchester United og det er vår by!

Husk at smerten ikke blir en onde før den overvinner Manchester United og det gjør den aldri, og samarbeid staves med to bokstaver: VI!

Er du på Instagram ? Sjekk gjerne ut Unitedtim på Instagram her 

2 kommentarer
    1. Ja idag var det förskräckligt dåligt spel, ingen offensiv, passningarna var dåliga, en som Rashford syntes knappt, tror det är en av de sämsta matcher jag har sett, jag saknar också spelarnas lidelse och vilja för laget. Spelet ska gå med snabbare spel, hoppas de spelar på ett tillslag på träning och då menar jag inte den plutte spel som kvadraten utgör.

Siste innlegg