Fellow Reds

 

Manchester United er en stor familie, derfor er det morsomt å kunne bli kjent med «Fellow Reds» samt at jeg ønsker og komme nærmere på leserne her på Unitedtim. Jeg vil derfor fortsette spalten “Fellow Reds ” hvor jeg intervjuer andre United- supportere der ute. Har du et ønske om å delta i denne spalten her på «Unitedtim» send meg en melding på messenger 😊.

 

Navn: Alexander Paulsen

Alder: 31

Bosted: Tromsø

Hvordan ble du Manchester United supporter?
Jeg ble Manchester United supporter gjennom mine foreldre, onkel og tante.
Min onkel pleide å kjøpe United drakter til meg, jeg og tante hadde alltid veddemål når det var store kamper om hvem som ble målscorer, resultat osv.

Hvor lenge har du vært supporter?

Siden 93/94 sesongen, var på daværende tidspunkt 5 år når sesongen startet, men det har bare tatt av etter det, 2 tatoveringer, samt egen United-låt, så vil påstå at jeg er meget engasjert.

Hvem er din favorittspiller og hvorfor nettopp han?

Min favorittspiller er definitivt Eric Cantona, altså, det finnes ingen over, under eller ved siden av. Kongen selv !

Hva er ditt beste øyeblikk som United supporter?

Vanskelig og si, men Treble i 99 står ganske høyt, helt fantastisk sesong.

Hvilket mål i din tid som supporter husker du best?

Mange og velge fra, men Rooney sin brasse mot City var ganske nice !

Hva er ditt beste minne fra Old Trafford?

12 september 15/16 sesongen, Martial fikk sin debut etter å ha blitt byttet inn for Mata i 65 minutt, han scoret og vi vant over scouserne. Slutt resultatet ble 3-1.

Hvem er den beste United- spilleren i klubbens historie?

Eric Cantona, uten tvil, se svar over for grunn 😀

Hva er din største skuffelse som United- supporter?

Glazer & Woodward sitt inntog.

Hva er ditt verste minne som United supporter?

Glazer & Woodward sin ansettelse.

Hvordan vil din familie beskrive deg som supporter med tre ord?

Engasjert, oppdatert, enda mer engasjert.

Til slutt, hvilken plass ender Manchester United på sesongen 19/20 ?

I skrivende stund med tanke på situasjonen så vil jeg tippe 3 eller 4.

 

Takk for at du stilte opp Alexander, alltid hyggelig å bli kjent med nye United supportere😊

0 kommentarer

Siste innlegg