Fresh legs and fresh heads!

Det var ord jeg merket meg fra Ole Gunnar før kampen, det var ett nødvendig trekk og man kan si at han lykkes med dette. Jeg har skrevet litt om tunge bein og tunge hoder, men i dag ( spesielt i første omgang) synes jeg United var gode selv om dem spiller klart best i formasjonen 4-3-3. For min del kunne Solskjær bare vist dem Premier League tabellen som motivasjon for tre nye poeng! Sir Alex hadde vel den beste motivasjonstalen da dem møtte Tottenham under hans tid ved kun å si: “Vel, gutter det er Tottenham, kos dere.. He he” ….Som alle vet var det å møte Spurs den gang våre årlige tre poenger både borte og hjemme 🙂

Den følelsen som bruser gjennom blodet da Manchester United scorer og tar tre poeng er ubeskrivelig, at United på ny ikke leverer optimalt er uvesentlig. Det eneste som betyr noe på denne tiden av sesongen er tre poeng og ikke det minste snev av noe annet! Akkurat nå er vi supportere bare lykkelige og fornøyde, se bare på laget i dag og hvor mange talentfulle spillere vi har og hvilken fantastisk jobb Ole Gunnar har gjort etter at han tok over laget vi alle elsker.

Ingenting smaker bedre enn tre poeng..

Javel, så var United kanskje ikke på topp, men med spillere som Dalot og Fred som bare blir bedre og bedre for hver kamp dem spiller er fremtiden lys, og igjen så må vi nevne at #DaveSaves er verdens beste keeper. Det er neste komisk å høre at den “godeste” Alsaker aldri kan innrømme at DDG er den beste i sin rolle i verden, resten av jordkloden vet det, men likevel er det beste han kan si: “De Gea er en av verdens beste”…Ja ja nok om det.. Det varmer ett United hjerte å se Fred begynne å finne sin rolle i laget, han er det perfekte ankeret med sin presise venstre fot, han evner å sette i gang hurtig og alltid jobbe noe som har vært sårt savnet på midtbanen av en enkelt spiller. Han spiller med høy risiko og det glipper noen ganger, men det kan justeres. Samtidig retter jeg en stor takk til Paul Pogba som holder hodet kaldt på begge straffene.Minner om at han misset sin siste straffe han tok for United som sikkert surret litt i bakodet.

Manchester United`s beste i mine øyne var David de Gea og vår svakeste var Marcos Rojo som dessverre ikke hadde dagen.

Man kan ettertrykkelig og med hånden på hjertet si at Ole Gunnar sitt prosjekt og mål med vår elskede klubb er noen jeg virkelig ser frem til, bring on sommervinduet! Jeg sier ikke det fordi vi skal kjøpe oss til våre mål, men med så mye talent og en eminent Pogba som laget skal bygges rundt så er det spillere som har vært lenge i klubben som skal bort og vi trenger frisk blod og samtidig mer rutine på noen plasser.

Barcelona neste folkens og ha en fantastisk lørdag videre 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg