From Paris with love

 

Dette må være det sjukeste jeg har opplevd som United supporter, dette var helt rått og jeg skulle gitt mye for å vite hva som gikk gjennom hodet til Rashford da han skulle sette straffa. En miss ville vært fatalt, men han bare klinker`n i kassa, jeg takker Manchester United guden ( OGS ) for dette❤️Det er bare å adle, krone eller gjøre han til hva han selv vil, men personlig mener jeg det bare er å reise en statue av Solskjær på toppen av operahuset, det er det minste Norge som land kan gjøre for han. Jeg er helt tom, mentalt utkjørt, men som jeg alltid sier; slike kamper skaper supportere og det er så deilig at den lokale fotballen seirer over PSG som ikke er noe uten sine rike eiere. Av med hatten for Lukaku som har scoret 6 mål på tre kamper og for debuten til Greenwood. Vi er Manchester United og vi er i kvartfinalen i Champions League, og snart er vi i Madrid hvor finalen spilles! Jeg tar helt av fordi alt er mulig under OLE GUNNAR SOLSKJÆR!!❤️ PSG vs Manchester United 1-3 , Tell me how great does it feel❤️

Kampen fikk jo den starten vi drømte om og selv om Bernat utlignet til 1-1 satt jeg med følelsen av at vi kunne vinne fordi United var livsfarlig på kontringer. Selv om PSG hadde over 750 pasninger og spillere som Di Maria, Verratti og Marquinhos prøvde å “filme” ved enhver anledning så vant United fult fortjent og dette var en lagseier, men for meg er Smalling “man of the match” i mine øyne. I mai er det 20 år siden Ole Gunnar selv avgjorde CL finalen, får vi ett “dejavu” hvor han er manager her?

Grattis til alle som elsker Manchester United❤️

4 kommentarer

Siste innlegg