#GetZlatanback

En vond og smertefull natt er unnagjort i London, jeg har sovet ekstremt dårlig. Håpet da jeg våknet var at opplevelsen på London Stadium var ett mareritt, men så heldig var jeg ikke. En tanke surret sammenhengende: “Hva ville jeg ha gjort hvis jeg var Ole Gunnar Solskjær og hvilke valg ville jeg tatt nå som manager før jobben min henger i en tynn tråd?”

Det viktigste for å lykkes er alltid og finne nye måter på hvordan man kan bli bedre, husk man kan alltid bli bedre uansett hvor god man er eller hvor bra Manchester United er som fotballag.

En hver ting som er utført kan alltid gjøres bedre…

Min konklusjon etter 454 000 ulike mulige løsninger er, tatt i betraktning at vi ikke kan kjøpe spillere før Januar: Hent Zlatan Ibrahimovic` med en gang!

Ja han er 37 år, men her er planen å hente han som en leiesoldat fram til Januarvinduet åpner. Man Utd. har som jeg skrev i forrige innlegg en ren spiss i Mason Greenwood og vi har ingen leder i dette laget pr. i dag, med Zlatan ombord får vi absolutt alt det United mangler pr. i dag og han er gratis. Han innehar den største vinnerskallen sammen med CR7 og dette vil være en perfekt læringskurve for fremtidens United- spillere. Hans råskap vil være gull for den yngre generasjonen.

Han er en sterk personlighet som vil løfte spillerne, han vil ta ansvar, han vil score mål og han har den X- faktoren United mangler pr. i dag. For meg er det å hente Zlatan en “nobrainer” med tanke på den posisjonen United nå har satt seg i poeng-messig og jeg ser absolutt ingen grunn til at United ikke bør hente han umiddelbart. En annen positiv sak her er jo at han og Pogba er “buddies” så og få i gang disse to kan fort få vårt elskede United til og blomstre igjen.

Minner om at vi har hentet en aldrende svenske tidligere før i Henke Larsson for noen måneder under Sir Alex, så Ole Gunnar; Hent Zlatan på en leiekontrakt fram til Januar så kan du bygge videre med kjøp av nye spillere i januar- vinduet.

Dette er mine korttidstanker, hva tenker dere Ole Gunnar bør gjøre nå?

 

GGMU.

2 kommentarer

Siste innlegg