Hodet koker❤️

Jeg hadde egentlig tenkt til å holde både tanker og følelser inne i meg, men i dag KOKER det i hodet for og si det på en mild måte.  Klokken 05.00 var øynene mine klare som blanke klinkekuler, jeg måtte opp å lese den sperrede delen av pressekonferansen. Som alle vet har United en skadeliste som er den verste på langt tid og med potensielt fem fra start11’rn som er ute må dette bli den tøffeste turen til Selhurst Park, United har god statistikk der, men kampene er alltid jevne og meget intense. Ta bare kampen i fjor hvor kveldens motstander Crystal Palace ledet 2-0 etter scoringer av Townsend og van Aanholt fram til det 55. minutt, hvor Manchester United leverte 35 pluss tillegg “fotballerotiske” minutter da Smalling og Lukaku sørget for 2-2 før Matic klinka inn ett kremmerhus på overtid og 3 poeng var i boks.. Hvis jeg kjenner etter kan jeg føle den kampen enda❤️

Troen på tre poeng er så klart der, men skadene på midtbanen ved Matic og Herrera bekymrer meg i overkant mye kanskje, egentlig mest for der har vi ingen som er på det samme nivået selv om både Pereira og Mctominay leverer respektabel innsats. Offensivt så ordner Lukaku og Sanchez biffen i dag, dette er to spiller som passer bedre inn i taktikken/spillestilen United har på bortebane.

I mine øyne vil kampen i dag vinnes på midtbanen og derfor vil jeg se en Jones (jeg tviler på dette) i en defensiv rolle han har tatt tidligere under Lvg med bravur, faktisk så ser jeg ikke noen andre enn han som kan løpe/forstyrre motstanderen i Herrera sitt fravær hvor det blir manko på 11 kilometer med innsats.

“Survival of the fittest” gjelder i dagens kamp som OGS også referer til på PK.

 

  • Hva tenker dere om Jones på midtbanen?
  • Hvordan tror dere kampen går i dag?

 

Jeg tipper Crystal Palace ikke finner ut av spillestilen til United i dette massive skadefraværet og United tar dem skikkelig på “senga” og vinner 4-1…vel optimistisk, men langt ifra umulig! Lykke til alle sammen.

 

UNITED4LIFE❤️

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg