Hva skjedde?

0-0 på hjemmebane er aldri bra når du heter Manchester United, uansett hvem du møter.. Jeg kan bare snakke for meg selv og jeg er så klart skuffet, men samtidig ikke. Det som irriterer meg grenseløst er HVORFOR i all verden skal Lingard gå rundt Allison på fem (5) meter`n?? Eller hvorfor i H…. tar ikke Smalling en sjanse på at ballen kommer på overtid? En liten tå der og United tar alle poengene som ville vært fortjent.. Liverpool var klart best på midtbanen i første omgang, og når United mangler 66.66% av sin faste midtbane blir det altfor tydelig at bredden er for liten i dette laget. Man skal gi alle en fair sjanse, men når mannen foran deg er så mye bedre så blir det neste en umulig oppgave.  Jeg er stolt av innsatsen som ble lagt ned, men hadde United fått spille denne kampen med skadete spillere som Martial, Lindgard, Herrera og Matic så hadde vi vunnet, det er det ingen tvil om, men det gidder jeg ikke dvele over. Faktisk så trudde jeg Jones skulle spille defensiv midtbane som han har gjort med bravur under LvG, for når Pogba må trekke så dypt ned som i dag mister vår franske magiker litt av den offensive biten av spillet sitt.

United har slått mange store lag på bortebane denne sesongen og det virker som spillere som Mata, Sanchez og Lukaku er bedre å bruke på bortbane, de er gode, men virker ikke som de har den intensiteten det kreves under OGS til å spille på Old Trafford. Men dette kan trenes opp så troen har jeg og alle skal få en fair sjanse ut sesongen. Nå er skadelisten så lang som ett vondt år med Herrera, Matic, Lingard, Martial ute og en småskadet Rashford så blir kampen mot Crystal Palace en potensiell landemine på onsdag, desverre…

Alt i alt så er man jo så klart skuffet, men i dag var vi bedre enn Pool med ett reservepreget lag og dem mistet to poeng i tittelkampen som en mager trøst.

Det eneste som er klokkeklart er at United reiser til London for å komme seg opp på hesten igjen med tre poeng i jakten på tredje plassen.

Gratulerer til David de Gea med sin 100 “clean sheet” i Premier League❤️

2 kommentarer
    1. Også gratulerer til Solskjær som er den manager som har klart å få 26 poeng og ubeseirede på rad i 10 kamper. Slo den gamle rekorden til Gus Hiddink med 25 poeng. 😉😍 GGMU ❤️🥰❤️

Siste innlegg