Hvorfor er det slik?

“Hvorfor er det slik?” Er tittelen jeg starter med, årsaken er at nesten alle mine tanker etter ansettelsen av Ole Gunnar Solskjær starter slik.

  • Hvorfor er det slik at han lykkes umiddelbart?
  • Hvorfor er det slik at smilet var tilbake blant spillerne umiddelbart?
  • Hvorfor er det slik at så fort United taper en kamp så tviler noen igjen?
  • Hvorfor er det slik at kun noen spillere skal få en fair sjanse under Solskjær av fansen?

Ole Gunnar Solskjær har siden ansettelsen som trener for Manchester United levert 11 seire av 13 mulig, United har syv strake seire av syv mulig på bortebane. Sportslig så kunne det knapt ha gått bedre hvis man ser borti fra “smellen” hjemme mot PSG, plutselig smiler alle fra gartneren til kokken via Pogba og Martial som Herrera nylig uttalte. I mitt hodet lurer jeg på hvordan en mann (ja det er faktisk kun en mann) kan snu så mye på så kort tid? Det finnes nok ikke ett svar på det, men for meg så vil jeg sammenlikne det med å finne den store kjærligheten. Når man passer sammen så er man rett og slett bare en “perfect match” slik som Ole Gunnar er skapt for Manchester United, vi har alle vår sjelevenn som enten er funnet eller blir funnet snart❤️

Det er lenge siden jeg har sett så positive kommentarer på United.no og det varmer mitt “Unitedhjerte”, jeg setter pris på at folk deler tanker/meninger og kanskje diskutere kampen som nylig er spilt eller liknende. Men det er en ting jeg lurer på: “Hvor har det blitt av den delen av United fansen som ropte høyeste med skjellsord om at Mourinho ditt og datt, hvor er dere nå? Hvorfor bruker noen kommentarfeltene kun til negativ adferd? Hvorfor er disse personene helt borte i dette vakre solskinnet?” United.no har jo mange faste lesere og jeg har blitt kjent med så utrolig mange kule, snille og herlig Unitedsupporter som jeg verdsetter utrolig mye, og som jeg alltid sier: “Manchester United er ren kjærlighet og må deles på godt og vondt, men med respekt og kjærlighet❤️”

Jeg og fruen var på både Burnley- og PSG kampen og man blir jo litt overasket over hvordan noen reagerer på poengtap eller ett tap. Men jeg kan jo også skjønne det, alle mennesker føler forskjellig og hvis man samtidig blander dette med hva enn viss OGS har gitt oss så blir man jo mild sagt neste sjokkert når United ikke vinner. Troen min på United er klokkeklar uansett om det er Moyes, LvG, JM eller Solskjær som trener oss, det å tro på laget er alt vi supportere har. Det har jo definitivt vært noen tøffe år selv om United har vunnet flere trofeer siden 2013 enn klubber som Arsenal, Chelsea, Liverpool og Tottenham har. Men takket være enn viss nordmann smiler United sjelen igjen.

Mitt ønske til alle er at vi skal gi alle spillerne en fair sjanse ut sesongen under Ole Gunnar og det påbegynte “trykket” mot Lukaku, Sanchez og Mata som har dukket opp i det siste synes jeg er urettferdig. Ja, dette er de største stjerne som kanskje ikke har levert maks av hva dem kan, men dem har vært verdifulle på sin måte for troppen og nå nylig mot Chelsea. Ta med da at Sanchez blir skadet “hele” tiden og har jo nesten en umulig oppgave med og finne formen, uansett så har jo trioen Martial, Rashford og Lingard sitt livsform inne kombinert med en utrolig kjemi. Da tenker jeg at det å ha spillere som Lukaku, Mata og Sanchez på benken ikke er så ille likevel i sesonginnspurten

 

Ha en strålende helg og masse lykke til på søndag, en kamp som handler om så mye mer enn bare tre poeng, nemlig RESPEKT, ÆRE og STOLTHET❤️

2 kommentarer
    1. I motgang finner man hjertet og det er vel det det som løftes med en som har hadde og alltid vil ha laget i sitt hjerte O.G.S ❤
      GGMU ❤❤❤
      Tim dere er hærlig du å dama+++❤

Siste innlegg