Jeg kunne ikke brydd meg mindre!

Bildet er tatt på toppen av Festvågtind i Henningsvær.

Jeg og fruen har som mange hatt bilferie i Norge, mesteparten av ferien tilbragt i Lofoten hvor dagens kamp også ble sett. For en sesong vi har hatt, brakstart med 4-0 mot Chelsea og hele 14 poeng bak Leicester på et tidspunkt! Nå var det i Manchester Uniteds hender! Laget var i sterk form før kampen med kun ett tap på siste 20 og uten tap på hele 13 Premier League kamper. En ting jeg har lagt merke til etter vanvittige to (2) hele kamper, ett tap og en uavgjort, er here we go again- man stiller spørsmålstegn ved Ole…. Jeg fatter det ikke…..

Tålmodighet er en dyd ikke alle behersker!

Hvorfor skal vi klage når fremgangen ikke har vært så stor på mange år? Hvorfor må vi alltid klage uansett hva ? Hvorfor må man leter etter feil ? Hvorfor tror man at man vet bedre enn Ole? Hvorfor tror man at man ser ting bedre enn Ole? Når man ser ett sterkere lag enn på snart 8 år hvorfor skal man klage da? Når Ole bygger et lag for fremtiden hvorfor skal man klage da? Hvorfor skal man klage når man har ett tap på 20 kamper? Ole har løftet oss, Ole har gitt oss offensiv fotball ,Ole har løftet nivået på spillertroppen, Ole bygger for fremtiden, Ole har solgt flere spillere som ikke er gode nok og vil selge flere snart, men allikevel klager man? Ole har tillit fra styret som er en sjelden vare i tillegg. Erfaren eller ikke spiller ingen trille! Pep, Zidane, Conte er noen eksempler på managere som startet i en storklubb og som leverte! Det er ingen regel på dette. Å “hyle” fordi man ikke vinner på to kamper er merkelig for meg,det skjønner jeg ikke 🤷🏻‍♂️ Jeg har tro på Ole fordi jeg ser en fremgang på ALLE områder i United og uansett vil det være humper i veien. Det er når sesongen er over man kan oppsummere. #OleIn❤️

Jeg kunne ikke brydd meg mindre!

En nervepirrende seier, alle negler er borte. Det viktigste av alt: VI KLARTE DET!

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan United spilte i dag. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvor slitne dem var eller slurvete det var, i dag handlet alt om å sikre en Champions League plass og det klarte Manchester United! Jeg er “over the moon” av glede og jeg takker deg Ole Gunnar Solskjær for alt du har gjort for oss som elsker Manchester United og jeg gleder meg vanvittig til fortsettelsen. Nå skal Ole bygge Manchester United til et enda bedre lag og neste sesong skal vi kjempe om tittelen”

Nå er neste skritt å vinne Europa League❤️

We`ll Never die!

6 kommentarer
    1. Så glad før seier i dag. Den viktigste kampen på lenge. Vi avsluttet med seier, så herlig. Skjønner heller ikke hvorfor hylekoret kommer med en gang det er litt motgang. Vi har kommet langt denne sesongen, fra et lag som så ut som vi ikke hadde en plan. Vi slet mot lag som lå lavt i forsvar. Nå er det snudd, plutselig scorer vi mål igjen. Vi kan spille ut motstandere som ligger lavt. Vi kan contre. Vi er gode i forsvar. Vi har kommet langt denne sesongen. Men vi har fortsatt mye å gå på. Det gledes til EL, og en ny sesong. GGMU❤

    2. Gratulerer Tim. Dette fortjente Solskjær, spillerne, klubben og ikke minst vi supportere. Neglebiting i 90 minutter, men lykke nå👍

    3. Det var rett og slett nydelig å kunne juble for en 3,plass og endelig CL igjen. :)) Et par stjernespillere nå i “sommervinduet” så begynner bredden å bli bra, slik at vi atter er på toppen. Blir deilig å sparke ned noen bråkjekke Pul-supportere igjen. 😀

Siste innlegg