Jeg tror det ikke før jeg ser han..

Syv Premier League titler, fire FA-Cup trofeer, en uforglemmelig Champions League finale i 1999(hadde dessverre karantene) og nesten 500 kamper for Manchester United oppsummerer en fantastisk karriere for kapteinen med stor “K” og en leder som ikke vokser på trær. Roy Maurice Keane, født i Cork, Irland, var og er ett av Sir Alex Ferguson`s beste kjøp gjennom tidene. Han kom til Manchester United fra Nottingham Forest for noe som den gang var en rekordsum på hele 3,75 millioner pund sommeren 1993. Han var virkelig en lederskikkelse på banen og man kan bare forestille seg hvordan han var i garderoben. For meg en av tidenes beste defensive midtbanespillere som i 12 sesonger “eide” Man Utd sin midtbane. En sann kriger og kaptein som alle lag hadde/har behov for og som alltid vil være savnet på banen.

Jeg har aldri truffet Roy Keane før…..

Noen har kanskje sett det da jeg la det ut på Snapchat på Julaften, jeg hintet vel ganske klart til fruen om hva jeg ønsket meg til Jul og tydeligvis har jeg vært snill i år for jeg fikk det jeg ønsket meg. Førstkommende lørdag setter jeg kursen for England og Bournemouth for følgende event :

Link til eventet (ikke sponset) finner du her

Dette eventet befinner seg som sagt i Bournemouth og jeg reiser over fra lørdag til søndag, reiseruten er Gardemoen til Gatwick, for så og ta buss videre til Bournemoth. Siden jeg bestilte både fly og buss før jeg i det hele tatt hadde ro i kroppen til å finne den raskeste ruten så kan man vel si at det ga meg en smule “backfire”. Årsaken er at den raskeste ruten er Gardemoen-Heathrow og så buss derifra, bussen fra Heathrow tar 1 time og 20  minutter, mens bussen fra Gatwick til Bournemouth tar hele 3 timer og 45 minutter.. Ha ha … Uansett så er det verdt det uten tvil og jeg kan ikke tro det før jeg ser det, endelig skal jeg få møte Roy Keane for første gang #gåsehud… Jeg har “meet & greet” billetter slik at jeg får treffe han før showet som blir etterfulgt av en Q&A fra hans karriere. Jeg kommer selvfølgelig til å dele dette på sosiale medier hvis jeg ikke besvimer mens jeg venter på ham…. Ha ha ….

See you Keano😍

 

Sjekk gjerne ut Unitedtim på sosiale medier 

  • Facebook trykk her
  • Instagram trykk her
  • Twitter trykk her
  • Snaphat trykk her

Ha en flott uke alle sammen 🙂

6 kommentarer
    1. MÄKTIGT, när man såg Keano LIVE, då såg man ännu mer av hans storhet, hans placering och läsa spelet, plus attityd, hade han få om någon överman.

    2. Hei Tim
      Din heldiggris🤣!
      Det blir sannelig ett fantastisk møte med vår “gamle sjef” . Virkelig en favoritt og legende.
      Håper du ikke blir altfor “starstrucked”🤣🤣

      Lykke til👍

    3. Det blir sykt Tim. Du får hilse fra hele Norges united supportere som også trykker Keano til vårt bryst. Han var den beste. Han vsr som du sier kapteinen med stoooor K. Man så jo det at når Keane sa noe så ble det lystret. Du holdt kjeft og gjorde jobben. Var du imot så gikk du haldtende hjem fra neste trening. Kanskje til og med et lite rødt håndavtrykk ett eller annet sted på kroppe om du var ufin mot Kean før pause i en kamp hehe. For en spiller!!! For en Legende!!! For en mann!!!!

Siste innlegg