Julekonkurranse

 

Man kan vel si at julestemningen kanskje har tatt meg, og jeg ønsker å gi noe tilbake til alle dere som følger Unitedtim. Jeg vil at dere skal vite at jeg virkelig setter pris på dere og i den forbindelse slår jeg på stortromma med denne konkurransen fordi jeg ønsker å dele det jeg kan til dere.

I denne konkurransen kommer jeg til å trekke ut hele fire (4) signerte drakter/t-skjorter som er signert av enten en aktiv eller tidligere Manchester United spiller, den jeg trekker ut først får trøye nummer 1 og slik fortsetter det til alle fire er trukket.

Her er premiene i konkurransen:

Nummer en: signert av Daniel James

Nummer to: signert av Wes Brown

Nummer tre: signert av Denis Irwin

Nummer fire: signert av Ronny Johnsen

 

 

Konkurransereglene er som følgende:

1: Følg facebooksiden Unitedtim

2: Del konkurransen offentlig på din facebookside, kun de som deler offentlig er gyldig deltager.

3: Skriv “liker og delt ” i kommentarfeltet under artikkelen på Facebooksiden Unitedtim

 

Konkurransen varer frem til tirsdag 10.12.2019 klokken 1800, vinnerne annonseres kort tid etter samt at vinnerne får PM først.

 

Lykke til alle sammen

 

8 kommentarer

Siste innlegg