Kampen United måtte vinne!

Reklame | Strive

Manchester United vs Arsenal, Manchester vs London og en kamp ingen av lagene burde tape..  For meg personlig og sikkert for mange andre var på mange måter denne kampen avgjørende, avgjørende på den måten om United kunne kjempe om tredje plassen denne sesongen, aldri før har jeg sett en tredje plass være så åpen som i årets Premier League- sesong.

At det kommer til å bli ett “rotterace” om denne plassen er det ingen tvil om..

Skademarerittet fortsetter….

På banen ser man at Arsenal sliter defensivt mens United sliter offensivt, så hva var mine forventninger til kveldens kamp? Vel tre poeng er alltid forventningene uansett hvem United spiller mot hjemme på Old Trafford, men jeg var dypt bekymret for skadene på Rashford, Martial og Pogba. Dette er eminente spillere som har vært helt avgjørende i det offensive spillet for Manchester United denne sesongen og uten disse samlet på banen er det ingen hemmelighet at United sliter kraftig offensivt.

Hva skal man si? Hva skal man føle? Personlig føler jeg meg ranet for to poeng. United var soleklart det beste laget totalt, men som vanlig makter ikke dette laget å produsere scoringer så man vinner en kamp! United blir snytt for en straffe da Kolasinac soleklart tar armen ut og stopper ballen innenfor 16 meter`n, Xhaka skulle hatt rødt kort, i tillegg leverer Tuanzebe en grov feilpasning som dessverre fører til 1-1. Manchester United har ved blant annet McTominay og Rashford store nok sjanser til å score, men kynismen foran motstanderens kasse er like fraværende som høye fjell i Danmark (Unnskyld Danmark)

Savnet av et kynisk United lag er stort…

Jeg er fortsatt 110% støttende, men er dypt bekymret.. I dag er nok en kamp United burde ha vunnet, nå ligger United på 10.plass med fattige 9 poeng av 21 mulig og det er rett og slett ikke bra nok! United har en altfor tynn stall så vi må bare håpe at vi holder oss skadefrie nå mot januar- vinduet, jeg krysser alt jeg har for at Martial er tilbake neste kamp så vi kan være fulltallig på banen for første gang på lenge.

Nå venter Newcastle borte på søndag som ligger nest sist i Premier League…

 

UNITED 4 LIFE❤️

 

Mer fotball?

Til dere alle som er glad i fotball fra andre ligaer i tillegg til vakre Premier League så vil jeg anbefale Strive, her kan man se over 1200 kamper fra La Liga, Serie A eller Major League Soccer. Her kan du se på kamper live eller on-demand for kun 99,- kroner i måneden. Altså mer fotball når som helst og hvor som helst.

Strive Sport tilbyr en 7- dagers gratis prøveperiode for nye kunder, dette kan avbrytes uten binding (en måned) før “prøveuken er over”, sjekk ut Strive her

0 kommentarer

Siste innlegg