Kjære Ed Woodward

Nå er det nok Ed!! Jeg finner meg faktisk ikke i dette lenger!!! Jeg støtter Ole og hans team, jeg har frontet progresjonen med både panne og tenner først fordi endelig var Manchester United på god vei, en god vei jeg ikke hadde sett siden 2013!!!!!

Takk for at du ødelegger alt, takk for at du river ned alt og takk for at du tar bort millioner av menneskers store lidenskap. Har du glemt at fotball forener mennesker? Har du glemt at fotball er den eneste glede mange mennesker har i en eller tøff og vanskelig hverdag? Du er en “businessmann”, en “bankmann” som ble hentet inn for å styre overganger osv etter at David Gill forlot skuta. Dessverre var tilliten der, hvert fall det første året du var i Manchester United selv om du briljerte med flere merkelige avgjørelser.

Tilpasning?

Tilpasning var det jeg motiverte meg med, en ny jobb tar tid å venne seg til for mange surret ofte i tankene. For meg er det “sirkus” at du får beholde jobben. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om at du er blant Englands beste på finans, og signerer den ene sponsoravtalen etter den andre når du har prestert usedvanlig svakt siden 2013 på overgangsmarkedet i en av verdens rikeste og mektigste klubber. Du har prestert så svakt at jeg lurer på om du faktisk har en sjef eller om du kjører “en til en” møter med deg selv og er selv ansvarlig for om du kan fortsette i den jobben du har i dag. Hvis man skal bedømme innsatsen din så langt eller hvordan du har prestert siden 2013 så burde du vært arbeidsløs. Nå er det faktisk nok!! Nå har du 1,5 døgn til overgangsvinduet stenger og hvis du ikke tryller Jadon Sancho pluss pluss opp av hatten så må du ta frakken å gå. Hvis du har noen form for selvinnsikt eller har noen form for empati for andre enn deg selv så er tiden kommet for at du skal avgjøre om du skal sitte i den rollen du gjør. Du skal ha en ting: du ansatte Ole Gunnar som manager, men bortsett fra det kan jeg ikke komme på en eneste ting du har gjort riktig! Jeg er fornøyd med kvaliteten på spillerne som har kommet inn, men jeg er ikke fornøyd med hvordan du opptrer i overgangsvinduet. Ja, ting tar tid, men i det tempoet du “bidrar” så har Marcus Rashford spilt testimonial kamp for Manchester United, Ole Gunnar har pensjonert seg og t.o.m Man City har flere tilskuere enn oss!!!

Hvordan i all verden!!!

Hvordan i all verden bidrar du på den sportslige biten og hvor langt ned i kjeller`n skal du kjøre Ole Gunnar før du innser at det du driver med ikke en gang ville fungert i bakvendt land. Jeg pleier alltid, eller stort sett å beherske meg i SoMe, men dette er det verste jeg har sett og du kan ikke seriøst mene at du gjør en god jobb? Dette her er så langt under beltet, så svakt og kan du ikke heller bare stille alle mannfolkene som holder med Manchester United på en rekke utenfor Old Trafford for så og tuppe oss i balla? Det er slik det kjennes ut nå!! Fy Fa****** hvor forbanna jeg er, men faktisk er jeg mest såret. Hjertet er knust, tårene presser på og du sitter å klør deg i hodet!!! WHY?? Hva er det som gjør deg forundret? Du har som nevnt tidligere, ett tempo på nivå med en skilpadde under overgangsvinduet og selv med utvidet vindu så venter du til siste dag? Fungerer ikke klokka di? Eller har du kanskje ikke noen dato på urverket ditt? Du var selv delaktig i en av de største sponsoravtalene Man Utd. har med klokkemerket Tag heuer, men hvis du fikk i land dette så fikk du sikkert en defekt klokke uten at du merket det!

Jeg føler med Ole Gunnar!

Jeg føler med Ole Gunnar nå, faktisk så freder jeg han. Vi så Moyes hyle ut fordi han ikke fikk spillere han ville ha, vi så van Gaal fordi han ikke fikk spillere han ville ha, vi så Jose` Mourinho frese som aldri før under sin tid på Old Trafford og nå skjønner vi alle hvorfor dem gjorde det. DU HAR ALDRI STØTTET KLUBBENS MANAGER! Jeg innrømmer lett at jeg jeg gjentatte ganger har sagt at dem har vært flåsete som har kommet med slikt i etterkant, men jeg ser nå at jeg tok feil og jeg legger meg fullstendig flat. Dette vil bare styrke min kamp for klubbens manager og det vil i tillegg bare styrke tilliten til tidligere managere. Alle sier det samme og Patrice Evra har sagt at det jobber mennesker i klubben som ikke vil Manchester United vel. Dette er mest sannsynlig ikke deg selv om du yter på det absolutte øverste nivået i verden når det gjelder det og skulle forsøket å rive ned alt Sir Alex og David Gill bygget opp. Hadde førstnevnte vært i klubben enda hadde du Mr. Woodward ikke vært det!

En ting er du ikke skyld i, og det er at lagets sterkeste side i fjor nå er lagets svakeste med 12 baklengs på tre Premier League kamper. Det defensive er så svakt at det kan umulig gjøres verre!! Her må Ole Gunnar ta det fulle ansvar sammen med spillerne og det bør være ett krisemøtet i kveld og noen bør gå. Dette er utilgivelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takk gud for at det er landskamp-pause nå, det er noe jeg aldri trudde skulle glede meg til, så tusen takk for det Ed Woodward

Så nå kjære Ed Woodward kaster jeg ballen til deg og selv om du mistet den i det du forsøkte å ta den imot har du (håper jeg) 28 timer på deg og gi Ole det som trengs for å fullføre sesongen i den rette Manchester United ånd. Hvis ikke håper jeg av hele mitt hjertet at du trer ut av din stilling umiddelbart!

NOK ER NOK!!!

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Med 🤚på 💝 er jeg fullstendig enig! Har fjerna håret på hodet så eg slepp å riv det av meg i frustrasjon over woodie

    2. Men det är Ole som tar ut POGBA eller har ED tvingat ha honom med, varför har Bruno blivit sämre, Rashford (var väl lite bättre senast), varför inte spela en fotboll där vi spelar med 1 tillslag, så hinner inte motståndarna tillbaka i skyttegravarna, röra på huvudet för att läsa av motståndarna och medspelarna är ju något som måste till, se vad Potter åstadkommer med mindre namnkunniga spelare, nog ska Ole ta åt sig, han har ju berömt sina tränare, så inte är det bara ED som bär allt på sina axlar.

    3. En mer herlig og ærlig måte kan det ikke skrives eller sies på. Er 100% enig med deg her. Kjente jeg ble forbanna når kameraet fokuserte på nevnte Woodward under kampen i går. Hvordan kan en person klare å ødelegge så mye.
      Leser ibdag om Ole out og alt det der. Men det er ikke veien å gå nå. Nå må styret faktisk sette pengene der kjeften har vært. De sier de støtter Oles prosjekt fullt, så vis det da. Gi han de spillerene han ønsker. Og gjør unna slike handler tidlig i overgangsvinduet så laget for ro i oppkjøringsfasen.Sitte på gjerdet helt frem til deadlineday før noe skjer, med all respekt til Danny van de beek, dette er ikke godt nok. Dette er ikke slik Manchester United fungerer. Så nå bør du trylle opp mange gode kaniner fra business hatten din før vinduet stenger, ellers kan du ta neste hatt under armen og spasere ut døra for godt.

    4. Hei Tim 🙂

      Da var overgangsvinduet for denne gang over. 4 Signeringer siste dagen, og Danny tidligere. For meg oppsummert 3 stk som kan bidra umiddelbart og 2 for fremtiden.

      Jeg begynner sterkt å mislike en del fans på facebook !!!! Mitt hjerte er 100% rødt og jeg vil ALLTID støtte United, 1 tap (utrolig stygt) og kommentar feltene tar helt av… Hva har Mauricio Pochettino vunnet? Nå er OGS manager og da støtter jeg ham 100% til the bitter end. Vi har blitt en klubb som forbruker managere, er overbevist at problemene stikker dypere en som så!!! altså ny manager samme problem løser ikke noen ting… dagens oppgulp om sosiale media.

      Mange lag har forsterket laget sitt og det synes jeg også vi har. Shaw får nå en reel konkurranse på venstrebacken og Williams er egentlig en høyre back og kan presse Aaron WB (som er helt ute av form) til å yte bedre.
      Cavani synes jeg er spennende, en spiller på slutten av karrieren men kan bli bra både som spiller og mentor for unggutta i UNITED. Selv om flere på f.eks Red Army Norge uten å ha gitt ham en sjanse avskriver ham !!! Kan selvfølgelig gå begge veier men jeg foretrekker ham fremfor ingen signering.

      TV2 meldte at UNITED hadde en sommer ferie (som var alt for kort) som kunne beskrives som ett mareritt for OGS Rettsaken mot Harry M, Aaron WB som fikk 10 dages reisekarantene er det dette vi betaler for nå?

      OGS fikk en kjempeflott 2 del av sesongen i fjor der vi var avskrevet og endte opp på en fin fin 3 plass. Nå er det glemt og Ole må gå hylekoret er oppe i orkan styrke ? Hadde hvert fint om hylekoret stilnet etter en storseier også 🙂

      Selvfølgelig har OGS en del av skylden på hva som skjer på banen (burde han ha sett at Harry M så ute av form? eller var dette ett engangstilfelle?) har noen spillere klippekort ? (Pogba) vet ikke, men her må vi også tenke langsiktig for en Pogba i form vil være gull verdt. Laget må rullere mer for å holde en hel sesong, Blir midtbanen for offensivt slik at forsvaret vårt blir for ubeskyttet? Jeg er bekymret over at f.eks Shaw og Aaron går tilbake i forsvar å kommer for sent hjem! Men Eric B sin passing ut til egen 16 meter som resulterte i mål imot viser en mangel på fotball forståelse jeg blir skremt av. Forsvaret som i fjor målt i baklengsmål var egentlig veldig bra, har ikke fungert i det hele tatt i denne sesongen!!! skal vi nå topp 4 må dette ordnes.

      Men jeg mener denne stallen skal være med i kampen om en topp 4 plassering denne sesongen, Men OGS må stramme opp laget og sørge for at vi blir mer stabile samt rotere for å holde spillerne fit for fight!

      Utviklingen av spillere må han også fortsette med.

      Men stoppe å følge UNITED vil jeg ALLDRI gjøre det er ikke ett alternativ, jeg ser også ferdig alle kampene selv om de går dårlig!!! for når vi kommer tilbake så føles det så mye bedre !!!, Jeg er så gammel at jeg husker første sesongen til Sir Alex svært godt det tok tid da også !!!

      Ps vet du om det noe hold i ryktene om at Bruno F var rasende på Harry i pausen ?

      Velge nå i stormen å lese Din blogg (å se videoene dine på youtube) samt United.NO og skipper alt annet for faktisk å kunne nyte denne sesongen også.

      Keep The Faith Glory Glory United !!!!!

Siste innlegg