Kjedsomhet er energi som ikke får utløp

Hallo alle sammen 🙂

Tunge og uvirkelig stunder vi går igjennom, dette er nok en ting som bør vise samhold. Hvis man respekterer reglene samt tenker å praktiserer forebyggende så vil dette avta raskere hvis alle respekterer det! Det er så ufattelig “lett” å tenke at dette ikke skjer “deg” eller “dine” men det kan det, fortere enn du aner. For min egen del har jeg begrenset kontakt samt jeg holder meg mest mulig innendørs. Her har “lockdown” gjort at mitt administrative arbeid med bloggen får bedre tid, hvor jeg kan jobbe med ulike prosjekter samt intervjuer. Jeg har avtalt hele fem (5) intervjuer som jeg virkelig gleder meg til å få gjennomført, men her har vi avtalt at man skal holde kontakten og gjennomføring vil skje når verden har blitt normal igjen. To av disse er i Norge, mens de tre siste er utenlands. I tillegg er det avtalt et intervju til høsten. For meg personlig og som sikkert mange av dere kjenner på så er det rart og ikke få dyrket sin store lidenskap som en “ferskvare”, men jeg setter pris på alle gode samtalene med dere som leser her på Unitedtim og jeg vil alltid svare alle som kommentere under de ulike artiklene. Vi er snart tilbake til hverdagen igjen og vi ses når tiden er riktig på drømmenes teater, på ulike event`s eller plutselig på gaten….

Kjedsomhet er energi som ikke får utløp…

Det handler ikke om klikk, det handler ikke om lønnsomhet og husk at kjedsomhet er energi som ikke får utløp. Det handler om samhold og det å stå sammen i den “normale” hverdagen og i denne “unormale” hverdagen vi nå står ovenfor. Det finnes mange måter å ta vare på sidemann og andre der “ute”. De som melder flytting til hytta mangler noe i toplokket, snakk om å tenke på seg selv. Hvordan skjønner man ikke at samlinger på “små” steder er farlig? Eller skjønner man ikke at man setter andre i fare ved å la vær å bry seg? #ShameOnYou!

Det er tydelig at man kjenner sine “venner” eller “landsmenn” i tøffe tider.

Ta vare på hverandre og vis hensyn for “sidemann”.

 

0 kommentarer

Siste innlegg