Lansering august 2019 på Unitedtim

 

Hei alle sammen 🙂

Noen av dere som følger meg på Snapchat har sett at jeg sammen med min samboer Lena, eller fruen som hun ofte omtales som har jobbet gjennom sommeren med ett prosjekt som skal lanseres i august 2019. Dette er ett prosjekt som vil vare gjennom hele sesongen. Jeg har hatt denne tanken siden oppstarten av Unitedtim på sosiale medier, men for meg handler det om å levere kvalitet på det man viser fram samt man må alltid tenke nytt og være tilpasningsdyktig for seg selv og hva folk både vil lese om og se på av United relatert stoff før man skal lansere.

En av mine visjoner for Unitedtim i sosiale medier er at jeg ikke skal dele “daglige nyheter” man kan lese på f.eks  https://www.united.no/, men å vise frem en hverdag som selverklært ildsjel som jeg liker å kalle meg.

Meg og fruen på Old Trafford

 

Så hva er den store nyheten?

Sammen med min samboer lanserer vi en YouTube-kanal i august under navnet Unitedtim, vi skal filme gjennom hele sesongen, og vi er allerede godt i gang. Dere vil få ett innblikk i min og vår hverdag, kanalen vil ha et varierende innhold med alt fra events vi deltar på, intervjuer jeg gjør av tidligere spillere, fotballturer og andre “crazy” påfunn i vår hverdag. Har også fått noen “challenges” fra fruen som vil være en del av serien. For meg er Manchester United til for og deles og det er en ting jeg også setter pris på at andre gjør.

Her vil dere som alltid se en ærlig og usminket versjon av meg og vårt liv 24/7 gjennom sesongen 2019/20. Håper dere vil fortsette å følge oss også her, og setter pris på denne kanalen. Det vil komme tilpasninger underveis så er det noe dere vil se mer eller mindre av, eller rett og slett har nye ideer på ting dere vil se mer av som er relatert til United må dere gjerne dele i kommentarfeltet gjennom hele sesongen.

Jeg kommer til og dele linken til YouTube kanalen med en fantastisk konkurranse når den er klar til lansering i midten av august. Følg med her på Unitedtim.

 

Se linker til dagens sosiale medier og følg meg gjerne:

https://www.facebook.com/unitedtim/?modal=admin_todo_tour

https://www.instagram.com/unitedtim/?hl=nb

https://unitedtim.blogg.no/

https://www.snapchat.com/add/iversentim?fbclid=IwAR2fcHuSi-KygLiQ3UO1fshQtn0Y5ya8S_U_LsB2-JP92Ag8pp3FRVPxDY4

 

Med på laget som produsent har vi Thomas Westby som også driver selskapet Westby Consulting hvor film, redigering og fotografering er hans spesialfelt. Thomas er en meget dyktig fotograf/producer, og perfeksjonist ut til fingerspissen. Han leverer aldri fra seg arbeid før det er 110%. Anbefaler han på det sterkeste til ulike oppdrag innenfor hans felt og sjekk gjerne ut hans hjemmeside og Instagram her :

https://www.thomaswestby.no/

https://www.instagram.com/westcam/?hl=nb

Ser frem til å komme i gang med episodene og håper dere setter pris på denne nettserien gjennom kommende sesong, forhåpentligvis med mye latter og glede 🙂

 

6 kommentarer
    1. Flott å lese Unitedtim!!
      Men husk, det er godt å tenke på noe annet, inni mellom.
      På den måten vil Du klare å være kreativ. United er livet mitt også, men jeg har erfart gjennom 42 år som i hugga supporter, at det er viktig tidvis å bare slå av Manchester United.
      Det gjør godt for kropp og sjel og tenke på noe annet.
      Men vis oss, at tross tap og skuffelser, slik en sesong ofte inneholder, så er det så mye som løfter oss opp igjen!!
      Det er stadig positive ting, som skjer rundt klubben vår.
      Vis at vi støtter laget 100%, selv med tap er vi en ekte red devil!!
      Det blir kjekt å følge Deg Unitedtim og fruen!!

      1. Hei , takk for det😀 helt enig med deg at det er viktig å koble av , det er en av grunnene til at jeg tar ett skritt av gangen. United er min kjærlighet og den dagen jeg ikke nyter hvert sekund eller kreativiteten blir borte så logger vi av 😀

        1. Som alltid, et meget fornuftig svar fra Deg unge og lovende Unitedtim!!
          Manchester United vil for alltid være en stor del av våre liv!!
          Riktig god sommer videre!!
          Kos Dere i Mandal!!

    2. Kjempe flott Tim👍 Kjekt når du kommer med nye innlegg og idéer 😊 Jeg og konen følger med deg på innsta og synes det er underholdene 😊 Som du sa så er jeg enig at det er viktig å ta liten pause i all united skriveriet som er i disse dager. Gleder oss masse til kanalen. Stå på Tim. Du gjør en fantastisk god jobb👍😊

      1. Takk Terje , det var hyggelig å høre 🥰Jeg synes det alltid er viktig med en pust i bakken og det er jo og en av grunnen til at vi valgte en roligere sommerferie i år😍 God sommer videre

Siste innlegg