«Giveaway»

Hallo alle sammen 🙂

Jeg kan ikke få uttrykt det nok, så jeg nevner det igjen♥ Jeg setter umåtelig stor pris på alle som abonnerer og ser på YouTube-kanalen min Unitedtim. Tanken bak denne YouTube-kanalen er å legge ut ting fra kamper jeg reiser på, vlogg fra events, intervjuer med tidligere Manchester United spillere- og ulike personligheter innenfor fotballen. Jeg vil i tillegg “kjøre” livesendinger med konkurranser samt livesendinger etter utvalgte kamper hvor vi rett og slett diskuterer samt deler både meninger og følelser rundt den gjeldende kamp. Etter hvert vil jeg også kjøre umiddelbare livestreams etter kamp i England for å dele litt med dere fra en “direktefølt stemning”.

Det er lagt mange planer for utvikling og fremtiden til Unitedtim på YouTube. Kanalen vil rett og slett være en Vlogg (videoversjon) av bloggen. Jeg vil holde “enkle” konkurranser med flotte premier en gang pr. måned, det er min måte å gi tilbake til dere fantastiske mennesker som bidrar ♥

Jeg kommer tilbake med mer presis informasjon, men neste uke kjører jeg min første “livesending” med en “giveaway” på YouTube-kanalen min Unitedtim. Håper dere har mulighet til å delta, og jeg ser frem til gode samtaler med dere 🙂

YouTube-kanalen Unitedtim kommer du til ved å trykke her, trykk på “abonner” knappen, se bilde under (selvfølgelig gratis).

                                                                     Trykk på denne “abonner” knappen                  ⇑⇑⇑⇑

Det er ikke alltid like enkelt å holde “track” på når neste video eller sending kommer ut på YouTube, men hvis du trykker på “bjella” etter at du har trykket på “abonner” knappen blir du varslet når neste sending eller episode blir lagt ut. Se bilde under:

 

                                                                                                                     Så trykker du på denne “bjella”      ⇑⇑⇑⇑

 

Da vil du bli varslet når neste video eller sending er lagt ut.

 

På forhånd tusen takk 🙂 

 

0 kommentarer

Siste innlegg