Lyst til å vinne en signert trøye av Mata/Bailly eller Nevland/Sio Chamberlain

Signert av Mata og Bailly

Signert av Nevland og Sio Chamberlain

Som jeg har nevnt tidligere har jeg inngått ett samarbeid med eventselskapet History of legends. De bringer Manchester United legender til Norge slik at vi supportere skal få treffe dem. Ett fantastisk selskap som “opererer” med priser som gir alle en mulighet til å treffe sin barndomshelt eller rett og slett bare muligheten å treffe en ekte Manchester United legende. Bekreftede legender som kommer til Norge er Ryan Giggs og Bryan Robson, og det jobbes kontinuerlig med å få flere til Norge og jeg kan love dere mange uforglemmelig “happenings”. Informasjon om disse eventene vil jeg dele her på Unitedtim eller så finner du dem også på History of Legends sin Facebook-side. I tillegg vill jeg intervjue ulike sportspersonligheter og andre eks Man Utd. spillere, filme fra events med tidligere United spillere samt filme fra reiser på borte og hjemmekamper for Manchester United.

Alt legges ut på min YouTube-kanal Unitedtim. 

 

Her er konkurransen:

Har du lyst til å vinne en trøye signert av Juan Mata/Eric Bailly eller Erik Nevland/Sio Chamberlain?

Konkurranseregler:

1: Klikk inn på min YouTube-kanal ved å trykke her, trykk på “abonner” knappen, se bilde under (selvfølgelig gratis).

2: Trykk på “bjella” som dukker opp ved siden av abonner knappen etter at du har trykket på den. ( abonnerer du, men ikke har trykket på “bjella” du gjøre dette)

3: Tagg to(2) personer i kommentarfeltet under artikkelen på Facebook-siden min Unitedtim. (eks: @OlaNormann og @kariNormann)

Se her: Hvis du vil øke vinnersjansene dine ved å “tagge ” flere personer, “tagger” du først to personer så tagger du to nye i neste kommentarboble. Dette vil fungere på samme på som å ha flere lodd i ett lotteri.

                                                                     Trykk først på denne “abonner” knappen                ⇑⇑⇑⇑

                                                           SÅ TRYKKER DU PÅ DENNE BJELLA                                  ⇑⇑⇑⇑

 

Alle tre punkter må være utført for å være en gyldig deltager. 

Trekningen vil foregå torsdag 15 oktober klokken 2000, vinneren vil få en PM før vedkommende annonseres på Facebook-siden Unitedtim.

 

NB: Kanalen har pr. idag 730 abonnenter, hjelp meg å nå 1 000 abonnenter så vil jeg i tillegg til disse to premiene trekke ut en Manchester United drakt signert av Fred 🙂

 

Masse lykke til og takk til alle som deltar ♥

 

0 kommentarer

Siste innlegg