Manchester here we come!

Reklame | Manchester United Supportes Club Scandinavia

 

Imorgen setter jeg og fruen kursen til Manchester, alle vet hvilken kamp som venter! Jeg har sett Manchester United vs Liverpool før og sist gang var for ett par sesonger siden da United slo Liverpool 2-1 etter to scoringer av Marcus Rashford. Ett uforglemmelig øyeblikk under Jose` Mourinho da hele stadion dirret når dommeren blåste av kampen og folk stod og klappet spillerne av banen, rett og slett en “gåsehud” opplevelse.

Jeg skal være ærlig å si at Liverpool kanskje er favoritter (dessverre), men legg form tilside: Vi er Manchester United og det finnes ikke noen bedre kamp enn denne til å snu årets sesong til det bedre i ett av fotball-europas største hatoppgjør. Det er bare å håpe at Martial og Pogba( kan være mindgames med Pogba) blir klare til denne kampen for nå er det alle mann til pumpene som gjelder og denne kampen vil for meg vise hvem som elsker klubben. Både på og utenfor banen.

Jeg nekter å slenge meg med på “hylekoret” om hvor elendig både Ole Gunnar er som manager eller hvor mye United kommer til å tape den kampen! Dette er kampen hvor United trenger fansen 110% så støtt laget uansett! Dette er kampen hvor United skal skinne og man kan aldri få sagt det nok: UNITED 4 LIFE ❤️

Medgang er en god lærer, men motgang er en større.. 

Jeg får gåsehud av hva som venter, men dagene i Manchester skal nytes hvert sekund og på lørdag er det en Q&A på Hotell Football med Norman Whiteside og David May. Førstnevnte spilte over 250 kamper for United på 80- tallet og ble forøvrig klubbens yngste målscorer da han var 17 år og 8 dager gammel da han scoret i kampen mot Stoke i 1982. David May fikk over 100 kamper for klubben og jobber blant annet i dag for klubbens egen TV- kanal MUTV.

Ellers har jeg en delvis avtale om og treffe en som jobber i Manchester United så jeg håper virkelig vedkommende har tid, det ble dessverre ingen mulighet for ett intervju da klubben er ekstremt strenge når det gjelder hvem som intervjuer ansatte eller aktive spillere både på herre- og damelaget. Trust me jeg har prøvd…

Hvem reiser du med til Manchester?

Jeg reiser gjennom supporterklubben (se kontaktinformasjon her ) som jeg oftest gjør. De er billigst, tryggest og det viktigste av alt, man støtter supporterklubben. Så hvis du vurderer å dra til Manchester for å se United bør du trykke her. Her finner du en oversikt over pakkereiser og kampbilletter. I tillegg kan man f.eks legge til ulike ting som stadium tour etc, trykk her for å se alternativer som passer perfekt for å få med seg mest mulig når man reiser over til Manchester. Jeg vil også legge ved at supporterklubben er tilgjengelig på telefonen 24 timer i døgnet og er også tilstede på kampene hvis det skulle være noe eller man rett og slett bare lurer på noe 🙂

Trykk her for å lese om hvordan supporterklubben legger opp en tur til Manchester for reisende.

 

NB: Følg med her på Unitedtim neste uke, da vil jeg publisere mitt intervju med den svenske fotballlegenden og treble winner Jesper Blomqvist.

 

Da vil jeg ønske alle en riktig god helg og masse lykke til på søndag alle sammen.

 

 

2 kommentarer
    1. 3 stk Hagelund er også på Old Trafford søndag og uansett resultat blir det som vanlig verdt det! Ingenting står og faller med resultatet i denne kampen. Å snu ei så skakkjørt skute skjer ikke over natta og uten betydelig smerte før resultatene kommer.

Siste innlegg