Manchester United tatoveringer.

Eric Cantona, mannen som frelset meg

Jeg får ofte spørsmål om jeg har noen United- tatoveringer og svare på det er ja, jeg har pr. i dag fire tatoveringer som har en klar hentydning til Manchester United. Jeg har full forståelse for at mange ikke synes noe om tatoveringer, men for meg faller det seg helt naturlig. Noter her at jeg aldri kommer til å tatovere noe annet enn noe som er relatert United (sorry Lena). Min første United- tatovering tok jeg da jeg var 17 år, tanken bak denne var at jeg skulle tatovere logoen til Manchester United, men mutter`n klarte og prestere å si at jeg ikke skulle gjøre det tilfelle jeg ikke holdt med United i voksen alder.. Vel noen sier at mor alltid har rett og jeg svarer: “Ehh, nei det har de ikke” .. Hehe .. Uansett så tatoverte jeg en forferdelig stygg rød djevel som både manglet streker og farge, og ikke hadde man lov til å tatovere seg når man var under 18 den gang heller, men nok om det.. Uansett en gyselig tatovering som jeg har tatovert over i voksen alder.

Tidenes styggeste Manchester United tatovering?  

 

Jeg har bare ett samlet bildet av tatovering to og tre, men historien bak disse er at den på høyre underarm var helt naturlig for meg. Her var planen at jeg skulle ha Manchester United skrevet i en kul font og valget falt på en type font med endene på en “djevelgaffel” i bokstavene. Når det gjelder tatoveringen på venstre underarm er det en litt mer spesiell historie bak denne så jeg legger ved linken slik at dere kan lese historien bak. Kort sagt så signerte Eric Cantona armen min da jeg traff han i London og jeg tatoverte rett oppå slik han skrev, rett og slett en ekte autograf- tatovering. Galskap for noen, normalt for meg:) NB: Bildene i linken har forskjøvet seg grunnet overgang til ny plattform, se linken til historien her: https://unitedtim.blogg.no/1540484730_en_magisk_aften_med_kongen10084.html

Når det gjelder tatovering nummer 1 var jeg ikke så kjempe imponert av hverken motiv eller kvalitet, så denne valgte jeg å kjøre en “cover up” på, det vil si at jeg tatoverte over djevelen. Jeg brukte mange år på å gjøre dette, men da avgjørelsen ble tatt så ønsket jeg å hedre dem som gikk bort i den tragiske flyulykken 6.Februar 1958, så etter en del planlegging falt valget på denne (som dere ser er den stygge djevelen borte) Her er bildet:

Hodeskallen med hette symboliserer djevelen for de røde djevlene, rosene som symbolisere “Flowers of Manchester” er valgt som symbol for de falne i den tragiske flyulykken og klokken viser klokkeslettet, dato og måned for når dette dessverre skjedde.

Det kommer mer….

Når det gjelder min foreløpige siste United- tatovering så er vel den litt mer vågal, men jeg tenkte lenge på denne da plasseringen er på ett litt mer vågalt sted og er strengt tatt ett sted der man ikke burde eller kan angre. På denne tatoveringen står det Manchester United Football Club på latinsk.

 

Man får like eller hate det, dette er meg og det kommer sikkert flere tatoveringer:) Hvis du har noen Manchester United tatoveringer så gjerne del dem, sharing er alltid caring:)

 

United 4 Life

4 kommentarer
    1. Min vakre kone fortalte meg at jeg kan få tatovering når jeg har laget middag hver dag i ett år. Det blir vel med det tenker jeg… På samme måte som at hun sier “Du kan fortsette å snakke når høna pisser!” :-p

      GGMU

        1. Lettere sagt enn gjort! Når pappa lager middag blir det pizza eller pølser. Et kokkekurs er høyst nødvendig. Pizza og pølser i et år kommer aldri til å skje :-p

Siste innlegg