Mandag i Manchester, dagen derpå ….

 

For en dag lørdagen var! «Matchday-madness» er to ord som beskriver den godt. Jeg kjente da jeg våknet i går at jeg var rimelig kjørt etter kampen.  Vi så fram til en god natt søvn, men den gang ei.. Vi bråvåkner av en helt vanvittig høy uling, lite visste vi og lite info fikk vi om at dette var brannalarmen, klokken 03.33 på natta. Ironisk nok ba Lena om et rom i «lav etasje» da vi sjekket inn, og takk for det for vi måtte ta beina fatt ned og opp trappene, og hotellet har hele 23 etg. haha ..

Etter noen timer til med søvn satt kampen fortsatt i kroppen, klokken var bare 06.30 da jeg våknet og det var klin umulig å sovne igjen da jeg hadde en del forberedelser å ta fatt på. Planen for dagen var ett intervju med den tidligere United- spilleren Chris Casper som nå er Sportsdirektør i Salford City som satser knallhardt sportslig. De berømte gutta fra «class of 92» Beckham, Scholes, Butt, Giggs, Gary og Phil Neville eier 10% hver i klubben og forretningsmannen Peter Lim eier de siste 40%.

Chris Casper, Sporstdirektør i Salford City

 

Salford City har fire opprykk på fem sesonger og spiller for første gang i klubbens historie i League Two, intervjuet ble gjort på treningsanlegget til klubben som heter Partington Sports Village og jeg gleder meg til å dele dette med dere. Det var tydelig at lykken var på min side i går, da intervjuet var ferdig introduserte Chris Casper meg nemlig for den første dansken i Manchester United sin historie, nemlig Jesper Olsen. Han er bosatt i Australia, men var på en rundtur med Casper på treningsanlegget. Han stilte velvillig opp på ett bilde:

Jesper Olsen, den første dansken i Manchester United’

 

Da vi var ferdig her satte vi kursen mot sentrum og hotellet da nok en himmelsk tur til Manchester snart var over dessverre. Vi fikk mer enn vi kunne drømme om på denne turen med tre poeng, et intervju, og i tillegg var vi så heldig å treffe en del spillere så denne turen med fruen får terningkast seks.

 

På gjensyn Manchester United

 

0 kommentarer

Siste innlegg