Når spillerne svikter!

Med stolthet hang jeg opp flagget før kampen, flagget blafret i vinden og jeg så på flagget med stolthet. Faktisk stirret jeg så lenge på flagget med kjærlighet at fruen begynte å le. Jeg var skråsikker på at United ville vinne i dag, men i stede sitter jeg her med en “deja vu ” følelse fra Arsenal kampen i Premier League!

  • Hvordan kunne Manchester United tape denne kampen?
  • Hvordan klarte spillerne å score kun en gang?

Det er to spørsmål jeg stiller meg passe irritert her jeg sitter, spillerne svikter kampplanen, foran begge mål og en hodeløs takling fra Young gjorde det ikke akkurat enklere. Hvordan Lukaku og Lingard misser på sine gigantiske sjanser kan bare dem svare på og det kostet oss faktisk tre poeng! Nei, nå er jeg bare forbannet og skuffet for her skulle vi ha hatt tre poeng mot vår nye “nemesis” og nå med seks kamper igjen i PL så er det plutselig ikke opp til oss igjen.. Minner om at vi har igjen både City og Chelsea ( jeg og fruen skal på begge) og mitt verste skrekkscenario (grøsser ved tanken) er at Liverpool vinner serien og United må spille Europa League. Jeg er ganske sikker på at vi blir nummer tre, men nå må vi sannsynligvis slå Manchester City på Old Trafford, og det kan nå dessverre bety at Liverpool vinner Premier Leagie!!

Nei det kan bare ikke skje!

United hevet seg fra forrige hjemmekamp tempomessig, men personlig feil som nevnt blir dessverre helt avgjørende så jeg regner med at Solskjær drar frem en kraftig hårføner så fokuset på resten av sesongen faller på plass. Skal vi ha noe sjangs mot Messi og Barcelon må ALLE spillere levere sin beste kamp for sesongen over to kamper, spiller dem som i dag er det snipp snapp snute og eventyret ute.

Hvordan noen kan skrive overalt i sosiale medier at United er ute av topp 4 er helt uforståelig for meg, det er seks kamper igjen folkens!!!! Eller så synes jeg det er veldig spesielt å kalle spillerne før søppel og ta opp andre trenere etter gårsdagens tap. Noe som er å betegne som “utroskap” i mine øyne. OGS har gjort en fantastisk jobb og kommer til å gjøre en enda bedre jobb i fremtiden så innimellom tenker jeg at det er lurt å trekke pusten dypt før man hamrer løs på tastaturet rett etter ett tap.

I dag får Scott min stemme som United`s beste for sin scoring og for hans forsøk på og ta tak, jeg spurte fruen om hvem hun synes var god i dag og hun svarte: Ingen!

Så er det oppklart….

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg