Nytt samarbeid for Unitedtim

Under forrige ukes «livestream» på YouTube-kanalen min Unitedtim lanserte jeg et fantastisk samarbeid for Unitedtim i sosiale medier. Her kommer en oppsummering av «samarbeidet» for dem som ikke fikk det med seg🙌🏻

Nytt og spennende samarbeid!

Jeg har inngått ett meget spennende samarbeid med eventselskapet “History of Legends” som siden 2016 har jobbet med å få Manchester United legender til Norge. Du finner deres Facebook-side her. Tusen takk til alle som stikker «innom» siden dems og «følger». Hovedgrunnene til at jeg ønsket et samarbeid med “History of Legends” var fordi vi har de samme verdiene og synet på hvordan man skal kunne «gi tilbake» til alle dere fantastiske mennesker der ute som er med på å bidra🌟, samt en kjærlighet for det man driver med. Jeg garanterer fantastiske event`s med noen «kremmerhus» av legender med priser som passer for alle💚 Det jobbes kontinuerlig med mange spennende “events” og foreløpig er Man Utd. legendene Bryan Robson og Ryan Giggs bekreftet. Det kommer bekreftede datoer på Unitedtim i sosiale medier så fort dette er 100% klart.

Alle Manchester United legendene som kommer til Norge vil bli intervjuet, dette vil bli lagt ut på min YouTube- kanal. Den finner du her. Tusen takk til alle som trykker på den røde “abonner” knappen (gratis), trykk på “bjella” som dukker opp etter at du ha abonnert så får du ett varsel når neste “video” blir lagt ut. Jeg ser virkelig frem til disse intervjuene og gleder meg til å dele dem med dere.

Øvrig innhold som blir lagt ut på YouTube-kanalen er ting fra kamper jeg reiser på, vlogg fra events inn- og utenlands, intervjuer med tidligere Manchester United spillere- og ulike personligheter innenfor fotballen. Jeg vil i tillegg “kjøre” livesendinger med konkurranser samt livesendinger på utvalgte kamper hvor vi rett og slett deler både meninger og følelser rundt den gjeldende kamp. Etter hvert vil jeg også kjøre umiddelbare “livestreams” etter kamp i England for å dele litt med dere fra en “direktefølt stemning”.

Tusen takk til alle som bidrar 🙂

Du finner Unitedtim på sosiale medier her:

YouTube her

Facebook her

Instagram her

 

2 kommentarer

Siste innlegg