Poengene er viktigst

Først vil jeg bare si at det var utrolig deilig å se laget tilbake på TV-skjermen. Det er ofte godt med en pust i bakken og det kunne man også se at spillerne trengte etter det forsmedelige tapet mot Leicester før landslagspausen.

For meg handlet det om å nullstille og fortsette sesongavslutningen med 100% innsatts, i den fasen sesongen nå går inn i handler det kun om å vinne. Selv om kampen i går var en «here we go again» kamp med tanke på hvordan Man Utd. opptrer på hjemmebane denne sesongen så mener jeg at nå må vi legge dette tilside. United startet bra, faller bakpå, skaper lite, men en deilig scoring på slutten viser hva som bor i dette laget. Det skulle strengt talt bare mangle, at å skulle spille så mange kamper med så mye skader ikke skulle påvirke prestasjonene på banen. Se bare på hva en «bitter» Klopp fyrer løs med så fort «dem» avgir poeng. Sånn er spillet og kun et mesterlag kommer seg igjennom slike perioder.

Jeg tar ihvert fall av meg hatten for Ole Gunnar og jeg ser virkelig frem til at sommervinduet for Manchester United skal forsterkes ytterlig. I mine øyne bør det ikke være mange brikker før Manchester United lirer av seg en skikkelig tittelkampen og vinner Premier League igjen🏆 Fokuset nå må være å beholde 2.plassen og drive en form for «psykisk terror» mot Man City og de andre lagene bak oss. Alle vet at fotball også er et psykisk spill, og jeg mener at Manchester United må fortsette å «bygge» en frykt som våre motstandere skal få kjenne på når dem vet at Man Utd. er deres neste motstander.

Vedrørende de Gea situasjonen som er like brennhett som solen in Sahara ørkenen så føler jeg meg ganske sikker på at han får plassen tilbake ila ukes tid. Han har vært borte i ca. 2 uker i forbindelse med fødsel før han var borte på landslagssamling og for meg viser Solskjær styrke ved at spanjolen må «trene» seg inn igjen etter så langt fravær. Hva som skjer med keepersituasjonen i Manchester United i fremtiden kan kun Ole Gunnar svare på, det eneste som er sikkert er at hverken de Gea eller Henderson vil være 2.keeper neste sesong og her må en av tidenes «keepernøtter» løses.

Personlig holder jeg en knapp på de Gea, selv om et mesterlag fullt av engelskmenn er min drøm for Manchester United. Kane og Sancho er hjertelige velkommen, sammen med en stopper❤️🤍🖤 United 4 life👺

Du finner Unitedtim på sosiale medier her:

Instagram HER

Facebook HER

Tik Tok HER

 

0 kommentarer

Siste innlegg