Slike kamper må vinnes!

Reklame | United.no

Nå er jeg bare sykt skuffa, 1-1 på Molineux er kanskje ikke verdens verste resultat isolert sett da Wolverhampton sjeldent taper hjemme. Det var kun Spurs av topp seks lagene som vant her ifjor og de fleste lag vil slite her, likevel sitter jeg her med den følelsen at United burde vunnet dette oppgjøret. Martial setter inn en suser som selv Alan Shearer ville verdt stolt av og hans 50. scoring for United er att faktum, assistert av hans “spissmakker” Rashford, disse har så langt hatt enn fruktbart samarbeid så la oss krysse fingrene for at disse to gutta fortsetter for da har vi mye moro foran oss.

Forventet mer av Wolverhampton på hjemmebane….

United fikk to skudd i stolpen i hjemmemøtet med Chelsea, og da Wolves satt ballen i stolpen og ut var jeg sikker på at mine bønner om marginer på riktig side før kampen ble hørt, men så feil kunne jeg ta.. Neves er ikke akkurat ukjent med slike langskudd og selv verdens beste keeper kan ikke redde alt, selv om vi ofte tenker at “den redder han”….Det var ett kremmerhus av en scoring, men hver gang United slipper inn mål kjennes det ut som noen slår luften ut av meg, det var intet unntak i dag….

Konturene av ett godt trent United lag, men disse kampen bør vinnes..

Man ser på spillerne at dem har trent godt i sommer, ingen virker slitne etterhvert som kampen går, men det eneste jeg stusser litt på under dagens kamp er hvorfor United hele tiden må spille seg ut bakfra uansett situasjon? For det første forsvinner det verdifull tid på overganger og for det andre husker vi vel den strøkne pasningen Pogba serverte Rasford i forrige kamp? Her mener jeg at med så hurtige spillere som James, Rashford og Martial burde United kanskje spilt mer effektiv på kontringer i dag, men det er lett si når man ikke sitter oppi det.

Dagens store spørsmål for meg er hvorfor Poga tar straffen? Rashford satt en straffe i forrige kamp og er for meg sammen med Martial de to mest naturlige straffeskytterne United har

Jeg kjenner jeg egentlig koker innvendig på en trist måte, for denne straffemissen og den gigantiske sjansen Luke Shaw får 3,40 på overtid viser vel egentlig at United både kunne å burde ha vunnet denne kampen, men dette ikke var dagen da alle tre poengene skulle bli med hjem til Manchester.

Nei, nå er det bare og riste av seg skuffelsen for på lørdag venter Crystal Palace på Old Trafford hvor Solkskjær’s menn skal ta tre poeng og fortsette den nye reisen Manchester United skal ut på.

En god nyhet kom hvert fall i posten i dag og det var Manchester United sin vakre tredje drakt, den har vakre motiver av Manchester- rosen og er en hyllest til Man Utd. sin første FA-Cup tittel for 110 år siden (i 1909) da dem slo Bristol City 1-0.

Hvis du ikke allerede har bestilt den kan du gjøre det her:

http://nettbutikk.united.no/drakter/tredjedrakt-2019-20/tredjetroye-kort-erm-voksen-2019-20

 

 

2 kommentarer
    1. Mer löpningar, mindre spel bakåt, röra på huvudet som våra yngsta spelare dem är mycket snabbare på direktspel typ Mason.

      1. Yes, i tillegg synes jeg United har så store sjanser i 2. omgang at dem burde ha vunnet, men da får dem la neste lag unngjelde 🙂

Siste innlegg